Kulaklığımı kulağımdan çıkarıp , bedenimin beni getirdiği deniz kenarına bakakalmıştım. Okul biteli 1 saat olmuştu. Anneannemi arayarak eve geç geleceğimi söyledim.
Son günlerde kendimi farklı hissediyorum. Daha enerjik , daha sakin ... Daha mutlu. Uzun zamandır ilk defa kendimi değerli hissediyorum.
Ayakkabılarımı çıkarıp denize girdim. Eteğim olduğu için bacaklarımın ıslanması sorun olmamıştı. Aniden yağmur bastırınca birden durdum. Ama denizden çıkmadım. Yüzümü gökyüzüne döndüm. Bugün ağlama sırası ondaydı.
Telefonumun titremesi ile kendime gelmiştim. Tam telefonu alacakken bana bakan bir kişi dikkatimi çekmişti. Denizden çıkarak onun yanına doğru ilerledim. Bu adamın anonim olduğunu düşünüyordum. Kapüşonlu ve maskeli bir şekilde bana bakıyordu. Anonim değilse başım belada gibiydi ama bu ihtimali umursamadım bile. Yanına doğru gittikçe o da kaçıyordumBirden düştüm ve acıyla inledim. Denizden uzaklaşıp taşların olduğu bir yere gelmiştim ve çıplak ayak koşarken düştüm ve dizini sivri bir taşa çarptım. Adama baktığımda durmuştu. Ne yaptığını görmüyordum. Bildirim sesiyle bu kez telefonu elime aldım. Evet , o anonimdi.
B : Yağmur yağıyor ama sen hala denizdesin. Çık oradan ve evine git , hasta olacaksın. (16.05 )
B : İyi misin ? (16.08)
" İyiyim , ama benden neden kaçıyorsun ? "
B : Beni görmeni isteseydim anonimden yazmazdım herhalde
" Haklısın "
B : Şimdi yanına geleceğim , ama maskemi çıkarma. Sana güveniyorum.
Sana güveniyorum ...
Yanıma geldi ve dizime baktı. Sonra çantasından bir bez parçası çıkardı ve dizime sardı. Ardından yine telefonu eline aldı.
B : Bu bez parçasını sen düşürmüştün. Ben de onu sakladım. Ama yine sana geri döndü.
Şaşkındım. Anlamsız bir bez parçasıydı sadece. Derin bir nefes aldım ve " Ben senin için gerçekten değerli miyim ? " dedim. Kafasını evet anlamında salladı.
" Okulumuzda birsürü güzel kız var. Neden ben ? Ben çok çirkin biriyim , buz küpüyüm. "
B : Sen gerçekten güzel birisin. Kendine eziyet etme. Sen de sevilecek birisin. Aşağılık kompleksinden çık.
" Yalanlarını duymak istemiyorum. Eğer gerçekten güzel olsaydım annem ve babam beni severdi. Beni bu hayatta yalnız bırakıp gitmezlerdi ! " sesim yüksek çıkmıştı. Yanıma iyice yaklaşıp bana sarıldı. Neden bilmiyorum ama onu yumruklamaya başladım.
" Yalancı , yalancı ! "
O ise bana tepki göstermiyordu. Bu beni daha da sinirlendirmişti. Ben kurtulmaya çalıştıkça o beni daha sıkı sarıyordu. Artık daha fazla dayanamadım ve ben de sarıldım. Sonrası ... Hatırlamıyorum.
Bilincim yerine geldiğinde bir hastane odasındaydım. Yanımda dedem vardı. Çantam , telefonum , kıyafetlerim ... Hepsi buradaydı. Serumu kokumdan çıkarıp kalkacağım sırada dedem uyandı.
" Ah benim minik papatyam , uyandın mı sen? "
Başımı evet anlamında salladım. Dedem konuşmaya devam etti :
- Noldu sana papatyam? Doktor stresten bayılmış olabileceğini söyledi ?
Sessizliğimi korumaya devam etmiştim. Dedem tam konuşacakken doktor onu yanına çağırdı. Ben de bu fırsatı değerlendirip telefonu elime aldım.
Arca : Noldu bana ?!
B : Ben de bilmiyorum. Kollarımın arasında bayıldın. Beni çok korkuttun !
Arca : Beni hastaneye sen mi getirdin?
B : Evet.
Arca : Teşekkür ederim.
B : Rica ederim.
B : Sana sahilde cevap veremedim ama şimdi vereceğim. Bazen insanlar sorumluluklarından kaçmak isterler. En basit şey bile onlar için yüktür. Bu insanlar korkağın tekidir. Senin anne baban da korkağın teki. Eğer sevilmeyecek birisi olsaydın anneannen ile deden sana sahip çıkar mıydı? Sana zorla bakıyor olsaydılar hastanede yanında dururlar mıydı?
B : Bu arada anneannen de geldi ama deden daha fazla üzülmesine dayanamadı ve onu yolladı
Yazdıklarında haklıydı aslında. Ama bir şey demek yerine susmayı tercih ettim.
Dedem yanıma gelmişti ve artık eve gidebileceğimizi söyledi. Eve vardığımızda akşam olmuştu. Yemek yiyip odama çekildim. Telefonu elime alıp WhatsApp a girdim. Bizimkiler sınıf grubunu çoktan kurmuşlar.
11 / C grubuna eklendiniz
Başkan : Herkes burada mı ?
Melis : Görkem yok
• Başkan kişisi Görkem kişisini ekledi *
Görkem : Bir an grubu kurmayacaksınız sandım.
Batu : Bro , bunlar grubu kurdu ve seni unuttular dkdbdkdhdkdnkddndkdj
Berk : ezgiyi de unuttunuz
Zerda : Ezgi sınıf değişecekmiş
Mert : tüh be
Zerda : Noldu mert , pek bı üzüldün dkdndkdndkd
Mert : Gitti taş gibi kız 😭
Ecem : Senin ben mk
Klasik bir sınıf grubuydu işte. Herkes boş boş konuşuyordu.
Görkem : Gençler müdür reis yazdı şimdi
Görkem : Cuma günü konferans salonunda 11ler için bir tören olacak ve sonunda tüm 11ler sınıfça resim çekilecekmiş.
Ben ( Arca ) : Zorunlu mu ?
Zerda : Ooo asi kız da buralardaymış
Mert : Kimse senin tipinle ilgilenmiyor mk
Batu : Ya salak mısın Arca. Fotoğraf çekilince millet seni mi süzecek ?! Çekil gitsin
Görkem : Kesin sesinizi 2 dk
Görkem : Evet zorunlu Arca
Ben ( Arca ) : pfffff
Mert : Başını kitaplardan kaldırırsan poz verebilirsin skdndkdnd
Ben ( Arca ) : 🖕🖕🖕🖕
Sinirle grubun olduğu konuşmayı kapattım. Sevmiyorum kameraları be.
B : Cuma günü tören varmış ve herkes orada olacakmış.
B : Ben de orada olacağım.
B : Bu da sana ikinci ipucum olsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİTAP KURDU || Texting
ספרות לנערותBu kitabın yarısı benim hayatım , yarısı ise hayal ürünüdür. İlk kitabıma bir şans vermeye ne dersiniz? 🌞