2. FİNCAN ☕

372 33 5
                                    

Genç kız kafeye girdi ve herzamanki oturduğu masaya doğru ilerledi. Masası jiminin oturduğu masanın sol çaprazında kalıyordu.

Masaya oturdu ve elindeki kitabı masaya koydu Jennie. Jiminin gelmesine beş dakika vardı. Hep tam saatinde gelip masaya oturur ve garsonun gelmesini beklerdi. Ama her zaman aynı kahveyi içerdi.

Genç kızı düşüncelerinden ayıran şey kafe'den içeriye girerken çalan çanın sesi olmuştu.

Kapıdan tarafa bakınca onu görmüştü. O beş dakika ne ara geçti diye düşündü. Boşverip masanın üzerinde ki kitabını eline alıp okuyormuş gibi yapmaya başladı ama aslında Jiminin ne yaptığına bakıyordu.

Genç kızın görüş alanına başka biri girdi. Kafasını kaldırıp ve bedenin sahibine baktığında karşısında chaeyoung'u gördü. Jennie masaya oturduğun'dan beri yanında ona seslenen chaeyoung'u duymamıştı.

En sonunda chaeyoung dayanamayıp Jennie'nin önüne geçmişti. Jennie bu kafeye uzun zamandan beri geldiği için chaeyoung ile arkadaş olmuşlardı. Chaeyoung, Jennie'nin Jimin'i sevdiğini biliyordu. Ve Jennie'ye yardım etmeye çalışıyordu.

Chaeyoung, Jimin'in arkadaşı Hoseok ile sevgiliydi. Bu yüzden de Jiminle'de arkadaştı.

Chaeyoung bir karar vermişti Jimin'i Jennieyle tanıştıracaktı yoksa Jennie hep böyle köşeden izleyecekti sevdiği adamı.

______________________________________

Nasıl olmuş hikayem?

Aslında bu hikaye birden aklıma geldi bende niye yazmıyorum ki diye düşündüm.

Sonuç: yazdım.
______________________________________

COFFEE - JENMİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin