9. FİNCAN ☕

249 20 11
                                    


Jennie araba'dan inip karşısındaki bara doğru yürümeye başladı. Jisoo, Jennie'nin koluna girdi.

+Bu ne acele Jennie hanım?

-Ne acelesi unni?

Jennie saf ayağına yatmaya çalıştı ama hesaba katmadığı bir şey vardı. Unnisi onu çok iyi tanıyordu. Jisoo konuşacakken Rosé bir anda konuşmaya başladı.

+Nedenini birazdan anlarsın unni.

Dedi ve Jennie'ye bakıp ileride bir yerleri işaret etti. Jennie, Rosé'nin baktığı yere bakınca Hoseok ve arkadaşlarını gördü. Doğal olarak Jimin'de oradaydı.

Jennie arka tarafından gelen 'Oha bunlar yakışıklı değil, resmen yürüyen meteor.' cümlesini duyduğunda arkasına baktı.

Lisa ağzı açık bir şekilde karşı tarafa bakıyordu. Arkadaşının bu haline kıkırdadı.

-Ağzını kapat sinek kaçacak.

Jisoo'nun bu dediğine Rosé ve Jennie kahkaha atmaya başladılar.

En sonunda ilerlemeye başladılar.

Herkez 'merhaba'laştık dan sonra içeriye girdiler. Girdikleri anda ter ve içki kokusu burunlarını yaktı. Jennie o zaman fark etti sevmediği kahve kokusuna alıştığını.

Masanın birine dizildiler ve siparişlerini verdiler. Jennie meyve suyu içmeye karar vermişti. İçkiyi pek sevmezdi.

Jennie olduğu yerde hafif kıpırdandı. Üstündeki gözlerden rahatsız olmuştu.

Arkadaşlarına baktığında onların pek de iyi bir durumda olmadıklarını gördü. İçkiyi fazla kaçırmışlardı.

Önüne dönüp bardağını eline aldı ki eline değen ellerle duraksadı. Kafasını kaldırıp karşısına baktı. Ama ellerini tutan kişi beklediği kişi değildi.

Yoongi'ye boş bakışlarını göndermeye başladı.

+Bu dansı bana lütfedermisiniz küçük hanım?

Jennie yüzünü buruşturacakmış gibi oldu ama kendisini düzeltti. Kendisine küçük hanım denilmesinden nefret ederdi.

Kabalık etmemek için nazikçe geri çevirdi Yoongi'yi. Yoongi fazla diretmedi ve yerine geri oturdu.

Jennie eline bardağı almıştı ki önünde yine bir el duruyordu. Ama bu eller başka birine aitti.

+Benimle dansa kalkarmısın Jennie?

Jennie'nin yüzünde hafif bir tebessüm oluşmuştu.

______________________________________

Biliyorum bu bölüm biraz küçük oldu.

trexol1485 bu bölümü güzel unnim için hızlıca yazmaya çalıştım.

Senide araya sıkıştırayım bari syzygy_stay

Umarım beğenirsin.❤️

______________________________________

COFFEE - JENMİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin