4. FİNCAN ☕

309 30 10
                                    


Jennie çaprazında ki masa da oturan Jimin'e bakıyordu. Ama fark etmediği birşey vardı ki Jimin Jennie'nin ona baktığının farkındaydı.

Birkaç dakika sonra Jimin ayağa kalktı ve kahvenin parasını ödemek için kasaya yaklaştı. Parasını ödeyip dışarı çıktı.

Jennie'de kasada parasını ödeyip hızlı adımlarla kapıdan çıktı. Etrafına bakınmaya başladı ama Jimini göremedi. Fısıltı şeklinde konuşmaya başladı.

-Uff nereye gitti ki şimdi

Jennie biraz ilerleyip sokak ayrımında durdu ve hangi taraftan gitmiş olabileceğini düşündü.

Jimin saklandığı duvarın arkasından çıkıp genç kızın önüne geçti. Kızı korkutmuş olacak ki kız resmen yerle bütünleşmişti.

Jennie yere düştüğünde acı içinde bir inleme bırakmıştı havaya doğru. Boş cadde de sadece kendisi ve jimin vardı. Jimin endişelenip kızın yanına çöktü.

+İyimisin?

Jennie hayla şok içerisindeydi. Jiminin bir anda karşısına çıkıp kendisi için korkmasına mı sevinseydi yoksa karların üstüne yere düştüğü için ıslanan pantolonu için üzülsemiydi bilememişti.

Jimin kızdan ses gelmeyince ellerini kızın önünde sallamaya başladı.

+Hey iyimisin?

-Aaa ş-şey iyiyim.

Jennie sonunda şoku atlatmış olacak ki ayağa kalkmaya çalıştı ama sadece çalıştı çünkü ayağı burkulmuştu. Jimin kızın kalkamadığını fark edince yardım amaçlı kızın kolunu kendi kolunun üstüne attı ve yavaşça ayağa kaldırdı.

Bu sürede Jennie'nin yaptığı tek şey susup Jimin'in hareketlerini izlemek oldu.

Jimin kızı az ilerideki bankın üzerine oturtdu ve konuşmaya başladı.

+Kafede niye beni izliyordun?

Jennie'nin yüz ifadesi bir anda değişmişti. Şimdi ne diyecekti.

______________________________________

Ben geldiiim

Bölüm nasıldı?

Bu arada How you like that aşırı iyi olmamışmı? Ben çok beğendim.

Bunu da buraya koyduğuna göre ben gidiyorum kendinize iyi bakın bb.

______________________________________

COFFEE - JENMİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin