10. FİNCAN ☕

230 19 14
                                    


Jennie ne söylemesi gerektiğini bilememişti. Kalksa Yoongi üzülecekti ki kimsenin üzülmesini istemiyordu. Kalkmasa içi içini yiyip bitirecekti.

Jennie kafasını hafif Yoongi'den tarafa çevirdi. Yoonginin kendisine baktığını görünce hemen kafasını çevirdi.

Görünüşe göre hayır demek zorunda kalacaktı.

Kafasını kaldırıp Jimin'e baktı. Kendisine bakıyordu. İstemeye istemeye cevap verdi.

-Sorduğun için teşekkür ederim ama hiç dans edesim yok.

Jimin çenesiyle Yoongi'yi işaret ederek konuşmaya başladı.

+Onu geri çevirdiği için kalkmıyorsun değilmi.

Jennie birşey demeyince Jimin hafifçe tebessüm etti.

-Hayır ne alakası var ki ben yorulduğumdan şey ettim.

Jennie'nin yanakları kızarmaya başlamıştı. Jimin,Jennie'nin utandığını anlayınca elini tuttuğu gibi ayağa kaldırdı. Jennie üzerindeki şoku atamamıştı. Bar'dan çıktıklarını yüzüne çarpan soğuklukla anladı.

Konuşmak istiyordu ama susmayı tercih etti. Sevdiği adam ellerini tutuyordu.

Jimin uzun süre sonra durduğunda başı yere eğik ilerleyen Jennie Jimin'in sırtına çarparak durdu.

Jimin arkasına dönüp kızın çenesinden tuttu. Jennie ise eve gidince içindeki fangirl'i nasıl sakin tutacağını düşünüyordu.

Çenesine deyen elle gözlerini istemsizce büyüttü. Başını kaldırdığında Jimin'in yüzü dışında heryere bakmaya başladı.

Bu sırada kafenin önünde olduklarını fark etti.

Merakla başını Jiminden tarafa çevirdi. Jimin kızın meraklı bakışlarını görünce konuşmaya başladı.

+Orada Yoongi olduğu için benimle dans etmemiştin belki burada edersin diye düşündüm.

Jimin'in konuşmayı bitirdikten sonra kızın cevabını duymak için dudaklarına bakmaya başladı. Jennie heyecandan neredeyse küçük dilini yutacaktı.

+Bu dansı bana lütfeder misiniz güzel bayan?

Susmakla bir yere varamayacağını anlayan Jennie konuşmaya başladı.

-P..peki.

Jimin Jennie'nin ellerini boynuna koyup kendi ellerini ise Jennie'nin beline sardı.

Şarkısız da dans edilebilirdi öyle değilmi.

______________________________________

Yıllar sonra buralara dönebildim shsjs

Bölüm kısa oldu ama hemen atmak istedim.

Bir sonraki bölümde görüşmek üzere ❤️
______________________________________

COFFEE - JENMİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin