7. FİNCAN ☕

305 28 28
                                    


Seul'da güneş doğmuştu. Yeni bir güne gözlerini açmıştı Jennie.

Yatakta oturur hâle geldi. Dün olan olayları düşünmeye başladı. O dün Jiminle konuşmuştu. Olaylar Jennie'ye rüya gibi gelmişti. Kendine gelmek için canını acıtmayacak şekilde tokat attı. En sonunda yataktan kalktı.

Banyoya girip duş aldı. Çıkınca üstüne kalın beyaz bir kazak altına ise siyah dar pantolon giydi. Alt kata inip mutfağa geçti. Kahvaltısını bitirdikten sonra kapıya ilerleyip askılıktan siyah montunu alıp giyindi. Ayakkabılıktan da beyaz ayakkabılarını alıp kapıya ilerledi.

Bugün kafeye gitmeyi düşünmüyordu. Eğer giderse Jiminle karşılaşacağına emindi. Ve Jimin'in onu rahat bırakmayacağına da emindi.

Kapı kolunu tutmuştu ki zil çaldı. Jennie merceğe yaklaştı ve kim olduğuna baktı. Kimse yoktu. Küçük çocukların zile basıp kaçtığını düşündü.

Umursamaz bir şekilde kapıyı açtı. Ayakkabılarını giymek için yere eğildiğinde yerde siyah bir kutu üstünde de beyaz bir zarf gördü.

Ayakkabıları yere bırakıp kutuyu ve zarfı eline aldı. İlk önce kutuyu açtı. Kutunun içinde parfüm yanında da çikolatayı gördü. Parfümü eline aldı kapağını açıp kokladı. Hoşuna gitmişti ama önemli olan bu kutuyu ve zarfı ona kim göndermişti yada kapının önüne koymuştu.

Parfümün kapağını kapatıp kutunun içine bıraktı ve zarfı eline aldı. Zarfı açıp içindeki kağıdı çıkartıp okumaya başladı.

Kağıdı açtığında gözüne çarpan ilk şey kağıdın köşesindeki 'Chimchim' kelimesi olmuştu.

Notta ise ' Dün için özür dilerim.Lütfen hediyemi kabul et.' yazıyordu.

Elindekini yere bırakıp ayaklandı Jennie. Etrafa bakmaya başladı ama görünürde kimse yoktu.

Dün sadece Jimin ile konuşmuştu. Ama Jimin onun evini nerden bilebilirdi.Bilemezdi.

Tabiki de onu takip etmemişse bilemezdi. Jennie aklına gelen düşüncelerle beraber eğilip kutuyu ve zarfı aldı. Eve geri girdi.

Elindekileri masaya koyup koltuğa oturdu. Tâbi ona oturmak denirse bir ayağı koltuktan aşağı sarkarken diğer ayağı koltuğun başlığındaydı bedeni  de koltuğun üzerine serili haldeydi.

______________________________________

Merhabaaaa

Nasılsınız? Ben çok iyiyim :)

Normalde oy sınırı geçmemişti ama ben bir iyilik yapayım dedim ve attım

Bundan sonra oy sınırı koymayacağım

Kendinize iyi bakın ben kaçtım.

______________________________________

COFFEE - JENMİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin