Před branami mohutného paláce posedával velký lev. Vzhlížel k hvězdám, které už od malička jeho rod uctíval. Ale, on je nenáviděl. Vzpomněl si na den, přesněji noc, kdy mu zemřela matka. V očích jí zářil svit hvězd..
Lev se zachvěl. Jeho překrásná bílá hříva zavlála ve studeném větru.
Brány paláce se rozevřely. Ven vykoukla pískově oranžová lvice. ,,Nibo. Je to kočička." zapředla ponuře. Věděla totiž, co to znamená. Lev jí však věnoval jen letmý pohled a mlčky vešel dovnitř. Procházel palácem, který již tak dobře znal. Vše bylo na svém místě, což pro něj bylo hlavní. Když narazil na nádherné, zlaté dveře, zarazil se. Váhal. Jeho prvorozený. Nebo spíš.. Prvorozená. Lvice nemůže převzít naší zemi! Projelo mu hlavou. Tyhle věty od svého otce slýchával snad každý den. Ve jménu jeho rodu se musí lvíčátka zbavit.Po minutě strávené dumáním nad osudem lvíčete se rozhodl.
Vešel dovnitř. Uviděl svojí družku, Trinn, jak sedí na posteli a v tlapkách drží překrásné sněhově bílé lvíčátko. Bodlo ho u srdce. Popošel až ke své družce a věnoval jí pohled, který vypovídal za všechny slova, jež se chystal říct. ,,Trinn... Prosím odpusť mi.." zamumlal.
Zornice vyděšené lvice se zůžily. ,,Je to naše lvíče! Nemůžeš ji jen tak zabít!"
Lvovi zlaté oči zazářily. ,, Máš pravdu, nemůžu." Mňoukl a stočil oči k lvíčeti. ,,Vyměníme ho. Slyšel jsem, že na předměstí blízko paláce se narodil stejně sněhově bílý lvíček jako je ona."
,,S tím souhlasím, ale láme mi to srdce.." mňoukla lvice. ,,Nech mě jí alespoň pojmenovat."
Lev jí tiše přikývl. ,,Dobře, Trinn."
Lvici v jejích nebesky modrých očích zazářily děkovné jiskřičky. ,,Bude to Saskia. Ponese jméno naší země." . . .Zdravím všechny mé úžasné fanoušky! Dnes tu jsem s novou knihou. Bude to spíše fantasy. Osobně jsem na prolog celkem pyšná. Tahle kniha je takový před-speciálek za 150 sledujících, kteří mě doopravdy hřejí u srdce. Knížce se budu věnovat neustále, takže kapitoly budou (doufám) vycházet často. Prozatím čabas, mi drazí přátelé! 💕
ČTEŠ
Saskiara - Rod Zrádců
Fantasy,,Vždycky jsem ti věřila. Ale teď, když tu sedím a čekám, než naposledy vydechneš... Váhám." Mladá lvice, Saskia, dostává nebezpečný úkol. Sousední město, Salming, vede občanskou válku o vodu. Vojáci tohoto města, nelítostní tygři se nebojí ani zabi...