•kapitola II - Ceremoniál•

97 20 9
                                    

,,Saskia Brimlinx?" Mňoukl s důrazem na jméno lev, pozorujíc menší houf mladých lvů, mezi kterými bylo i podstatě méně tygrů, leopardů a gepardů. Chvíli se zdálo, že jeho slova vyzněla do prázdna, ale pak se mu dostalo tiché odezvy.
,,Zde." mňoukla údychaně Saskia, která jen tak tak stihla jmenovací ceremoniál.

Pomalu si začala hledat cestičku, kudy se dostat k pódiu, na kterém stál slavnostně vystrojený lev a lvice.

Ti na Saskiu radostně pohlédli a o kus předstoupili. Mléčně bílá hříva lva zazářila na slunci, přičemž přiložil svůj čumák na čelo Saskii. ,,Dnešním dnem se z tebe stává voják, budeš válčit za naší zemi a budeš ctít jen naše tradice, slibuješ?"  zašeptal.

Saskia, která byla ještě stále zadýchaná z běhu od řeky, přes celé město až k paláci unaveně zapředla. ,,Ano, slibuji."
Lev se na ní usmál a ocasem naznačil, aby se vydala z pódia za ostatními novými vojáky její země.

Mladá bílá lvice dotlapkala k ostatním a radostně nadskočila. ,,Konečně! Já se na to, až budu válečníci tak těšila!"
Bílá tygřice -jedna ze Saskiiných nejlepších kamarádek Shirai -, nepatrně zakroutila hlavou. Vedle ní Tamiaris -již vojákem jmenovaná levhartí samice-, otevřela tlamičku, aby Saskii odpověděla, když v tu ránu se mezi ostatními novými vojáky ozval vyděšěný jekot. Saskia nechápala co se děje, a tak se jen pohotové otočila k pódiu.

Král lví říše Saskiary ležel na zemi. Nad ním se skláněla vyděšená královna, Trinn, a pohotově volala doktora. Saskia vůbec nechápala, co se stalo. O vraždu určitě nešlo, protože u krále žádná krev nebyla. Okolo Saskii rychle proběhl králův syn, Ramai, a okamžitě zamířil ke královi.

,,Král už není nejmladší..." Začala vysvětlovat Shiba. ,, Myslím že je na čase, aby si následník trůnu, Ramai, začal hledat družku."

Mladý bílý lev jí zmateně probodl pohledem. Bylo znát, že o družky zrovna teď moc nestojí.
Královna, která úmyslně jeho pohled jakoby nepostřehla, se usmála. ,,Neboj, tak moc to nespěchá..." Chvíli se odmlčela, ale pak jí úsměv na tváři vybledl. ,,Je tu ještě jedna správa, kterou vám musím sdělit. Král trpí nemocí. A ta.. je velmi závažná. Město Salming neodpovídá na naše požadavky, aby nám dodali tu léčivou bylinku, tudíž pro ní musíme tajně.

Ramai jí vyděšeně pozoroval, a pak se napřímil a předstoupil. ,, Já se toho ujmu. Půjde se mnou; Shirai,  Tamiaris a Saskia. Zítra, až bude slunce nejvýš vás budu čekat pod útesem." Přejel zmíněné pohledem a následně se zastavil u Saskii. Jeho oči se potkaly s těmi jejími.

Saskia ho beze slova pozorovala...

Z tranzu jí vyvedla až Shirai. ,,Tak jo, já už půjdu. A hele, támhle je tvoje mamka, Lynxed. Tak čus.." mňoukla a vydala se svou cestou.

Saskia se s ní polykáním hlavy rozloučila a vydala se za Lynxed. Stále se ale otáčela na Ramaie. Je nádherný...

Doufám, že v kapitole všechno sedí. Nestíhám a teď tu kapku prostě vydat chci! xD
Budu ráda za názory a zatím čuskyyy!
💕

Saskiara - Rod Zrádců Kde žijí příběhy. Začni objevovat