10-Son Sayfa

452 32 9
                                    

O gece Minho, birlikte duş almıştık. Duşta birbirimizden esirgemediğimiz seni seviyorumlar, öpücükler, sarılmalar, havada uçuşuyordu. Duştan sonra, birbirimizin saçlarını kurulayıp taşamıştık.

Hiç unutmuyorum.

Eskisinden, yani sanaldakinden daha iyiydik. Daha yakındık. Artık aramızda mesafe yoktu çünkü. Artık yÜzüne bakabiliyordum, sana doya doya dokunabiliyordum, seni istediğim zaman öpebiliyorum. Sana sarılabiliyordum, sana seni sevdiğimi söyleyebiliyordum.

Bunun en iyi yanı ise, aynı bahsettiklerimi, sende bana yapıyordun. Tıpkı sanaldaki gibi ayaklarımın yerden kesildiğini hissedebiliyordum, tek fark artık yan yanaydık, uzak uzağa değil.

Çocuklarımızda var, yani tam insana benzemiyorlar. Kediler ama, onlar bizim çocuklarımız.

Minho
-AşkıIIIIIm, Felix, çocuklarımıza mamasını vedin mi?

Felix
-Evet Minho

Minho
-Sadece MiNho MU?

Felix
-HAYIR AŞKIM

o ggünse ilk defa sanal dışında birbirimize aşkım demiştik. Hemde bağıra bağıra, çünkü ben üst katta odamızdaydım, sende aşağıda mutfakta. evet artık bende sahiplendim orayı, çekinmeden odamız, evimiz, yatak odamız diyebiliyorum. Ve çok güzel hissettiriyor.

Yine bir gün evde tam film izleyecektik. Minho tam kalkacakken onu durdurdum. Ve bana bakmasını sağladım, oda dönüp bana baktı. Ne olduğunu anlamamıştı, biz film izlemek için anlaşmıştık oysaki. Ama ben ne yapıyordum.

Felix
-Seni seviyorum Minho

Minho önce duraksadı, sonra gülümseyerek devam etti.

Minho
-Bende seni seviyorum Felix

Diyerek aynı anda sarılmıştık birbirimize. Bütün ömrümüzü birbirimize adayacak bir şekilde.

26.05.2020
SON.

(Bu kitabi ship seven arkadaşlarınıza lütfen önerin)

(15.Haziran.2020 tarihinde tekrar düzenlenmiştir)

(03.07.2020 *cuma 16:34* tarihinde 1000 okunmayı geçtik, ve 1000 okunmayı geçen ilk türkçe Minlix kitabı. Ve benimde 1000 okunmayı geçen 5.kitabım)

MİNLİX:"Süzülen Kalp"✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin