Marinette yavaşça hastahane binasının dışına adım attı.Kendisini iyi hissediyordu,sonuçta 1 hafta boyunca öylece yatakta yatmıştı.Bu sırada tikki küçük çantadan çıktı ve Marinette'in yüzünün önünde durdu. Tikki;''iyi olduğundan eminsin,değil mi Marinette ?'' diye sordu.Marinette de belki 100.kez iç çekerek iyi olduğunu söyledi.Ama Tikki hala ikna olmamıştı ve bu konuda kesinlikle haklıydı,çünkü Marinette zaten kötü olsa bile iyiyim derdi.
Yavaşça yürürlerken Tikki'nin aklına o olayın olduğu gün geldi.Sahibi için gerçekten çok endişelenmişti;Marinette'in bilinci yarı kapalı bir vaziyette binadan çıkmışlar,lacivert saçlı kız taksi şoförüne en yakın hastahaneye gitmesini söylerken garip bakışlara maruz kalmışlardı.Büyük ihtimalle şoför Marinette'i garip davranışlarından ve bayılacak gibi durmasından dolayı sarhoş zannetmişti,ama Marinette parayı önceden uzattığından ve muhtemelen yolun ücretinin üç katı olduğundan,itiraz etmemişti.Hastahaneye vardıklarında doktorlar onun bu halini görüp soru sormadan onu içeri almışlardı...
Bu sırada Tikki bunları düşünürken,Marinette ince ve zarif parmaklarıyla çantasından İphone'unu çıkardı ve yanındaki tuşuna uzun süre basarak açılmasını beklemeye başladı.Aynı zamanda da babası eğer aramışsa ona ne diyebileceğini düşünüyordu.Ama telefonu açtıktan ve şifresini de girdikten sonra,babasının aramadığını gördü.Sadece okulda üye olduğu kulüpteki bazı kişiler ona neden gelmediğini sormuşlardı,zaten geriye kalan bildirimlerde çeşitli uygulamalardan gelmişti.Marinette hafifçe gülümsedi.Gerçekten çok seviliyordu.
İkiside bunları düşünürken Tikki aniden''Sence de Hawk Moth'un bir hafta boyunca akuma göndermemesi acayip değil mi?Galiba son akuma onu çok yordu.''Tikki bu sırada sahibinin yüzüne baktı.Marinette hafif mırıltılar çıkararak onu onaylasada,Tikki sahibine bir şey demedi.Bunun yerine Marinette'in yüzünü detaylıca incelemeye başladı. Doktarlar,kızın uzun dalgalı saçlarını omzundaki yaradan dolayı kesmek zorunda kalmışlardı.Şimdi saçları omuzların bile gelmiyordu ve Marinette saçlarını açık bırakmıştı.Tikki sahibinin açık saçtan hoşlanmadığını biliyordu,boynundaki çiziklerin görünmemesi için saçını açmıştı Marinette.
Tikki aniden sessizlikten sıkılarak'' Bir tur atmaya ne dersin?, Tabi sargılı yerlerine dikkat etmek koşuluyla.'' diye sordu.Marinette başta kararsız görünsede kabul etti,sonuçta onu bekleyen kimse yoktu.
*(O sırada)*
Kara kedi bir evin çatısının üstünde gün batımını izliyordu.Artık ciddi ciddi Uğur Böceği ve Hawk Moth'un mucizeleri bıraktığını düşünmeye başlamıştı.Bu sırada arkasından hafif ve ince bir sesin geldiğini duydu;
''Vay canına,iki yüzlü ortağımı burada görmeyi beklemiyordum''
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blue Star~Adrienette
Fanfiction"Bence..Bence sen çok cesursun"."Neden?Bir sorunun varken sadece var olmak cesaret işi mi?"."Hayır.Çünkü bazen var olmak bile cesaret işidir".. ...