ŞİMDİ OKUDUĞUN 2JOHNLOCK FEELS GEÇİRME ŞEYSİ2 Random EYLENCEYE BURDAN DEVAM EDİYORUZ YAVRULARIM❣️💕💘💖💗💓💞💝💟✨ y.n: mystrade ve sheriarty şipleri içerir ;3 #benedictcumberbatch #bl #boylove #colinblakely #eşcinsel #fangirl #fangirlscreams #feels #gay #johnlock #johnwatson #judelaw #lgbt #martinfreeman #movie #robertdowneyjr #robertstephens #series #sherlockholmes #shippers #sirarthurconandoyle awanI sKim meri 178 13 1 dividedpsyche tarafından dividedpsyche tarafından Takip Et Paylaş Post to Your Profile Share via Email Hikayeyi şikayet et Gönder Send to Friend Paylaş Post to Your Profile Share via Email Report Story "When I wake up I'm afraid..." Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. "...Somebody else might take my place." Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. "When I wake up I'm afraid..." Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. "...Somebody else might end up being me." Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.