~PART 1~
Author pov
Di pagi hari yg indah,Ryujin selaku leader kpd AVERSOSE bangun awl daripada orang lain .. Dia ingin memasak sarapan kpd ahli ii nya aka adik ii nya ..
RYUJIN POV
Selepas selesai memasak sarapan pagi,aku ingin mengejutkan adik ii ku yg lain untuk bersarapan .. Niatku terbatal apabila phone ku berdering menandakan ade emel masuk .. Aku terus membuka phone ku berdering menandakan ade emel masuk .. Aku terus membuka phone ku dan melihat kandungan emel itu .. Bibir ku terus mengukir senyuman apabila membaca emel itu .. Ia mengatakan bahawa AVEROSE dijemput ke majlis tari menari sempena reunion sekolah .. Aku bergegas naik ke atas...
Ryujin: AREUM,YEONA,SUN HEE,AERA,EUN AE,HANEUL,HANA BANGUN !!
Areum:yah ryujin! Ape bising ii pagi ii buta ni?!!
Eun ae:tah unnie ... Nk ape panggil kitorang ni?
Ryujin:korang pergi mandi sekarang kita nk pergi shopping ...
Haneul:shopping? Yeayy *berlari msuk bilik air*
Eun ae:cakap psal shopping laju je .. Ha unnie , kenapa nk pergi shopping?
Ryujin:korang mandi je dulu pastu turun breakfast .. nnti unnie cerita
Averose:yelabeberapa minit kemudian,
Author pov
Setelah bersiap , Averose turun ke bawah untuk menikmati sarapan ..
Sun hee: Ha unnie .. lupa nk tanya ... knp kita kena pergi shopping dan ape yg kita nk shopping ?
Ryujin: oh psal tu .. Mcm ni , unnie ajk korang shopping sbb hujung minggu ni kita dijemput ke majlis tari menari sempena reunion sekolah ..
Averose : really ?!! Yeay!!
Jiran sebelah: woi sarapan pun nk memekak ke?
Averose: *gelak x ingat dunia*
Hana:eh kalau kite menari mesti lah ade pasangan kan?
Yeona: eh haahlah ... lupa pulak
Hana:dhtu kita nak nari ngan spe?? Aduii
Ryujin:la korang ni...Namchin korang si ateez tu nk ltk mana? Lam jamban?
Areum:tah korang ni ...ape korang ingat kita nk menari sesame kite ke... Ei memang tidak la ..
Eun ae:sapa je nk nari dgn unnie
Averose: *gelak cam jahanom*
Ryujin:dah cpt mkn .. Kang biar aku sorang je shopping kang ..Selepas siap makan,mereka pun bersiap untuk ke mall
Ryujin:beruks ii ku dh ckup belake ke?
Areum:sapa beruks kau ?
Ryujin: tu *tunding jari ke arah areum*
Areum:base anda
Ryujin:hahaha dah jom ii masuk kereta ..
Averose:baik bossSelepas menempuh berjalan selama 30 minit,mereka pun tiba di mall
Ryujin:jom kita g butik tu .. kita g beli baju..
Averose:okay unnie
Ryujin:hah korang g lah pilih bju...lps dah ambik tunggu sini
Averose:okay unniemereka pon mencari bju ii mereka
Sorry pendek😃
YOU ARE READING
MISTAKES IN THE PAST
Fiksi PenggemarMengisahkan tentang 8 orang yeoja yg tinggal bersama dan mereka menamakan group mereka 'averose'...Mereka mempunyai namchin iaitu ateez...Namun the diva tlh menghancurkan segala galanya...mereka akan hidup bahagia?apakah cabaran yg mereka lalui? Iku...