Γιατί ζαλίζομαι τόσο;
Τι συμβαίνει;
Και γιατί κάποιος με χτυπάει στη πλάτη;
Και γιατί νιώθω την κοιλιά μου τόσο παγωμένη;
Και γιατί--
❝Θα ξυπνήσεις επιτέλους;Περιμένω δέκα χρόνια ήδη.Δεν πληρώνομαι για αυτό ξέρεις.❝,άκουσα μια παραπονεμένη φωνή ακριβώς από πίσω μου,κάνοντάς μα να ανοίξω τα μάτια μου απότομα.
Σηκώνομαι το ίδιο κατευθείαν,κάνοντας τον άνθρωπο δίπλα μου να πεταχτεί από την απότομη κίνησή μου.
Τ-τι γίνεται;
Που βρίσκομαι;
Μα δεν πέθανα;
Μήπως έχω γίνει άγγελος και θα πρέπει να εκτελέσω το καθήκον μου προστατεύοντας τους ανθρώπους;
Κοιτάζω τριγύρω αλλά το μόνο.που βλέπω είναι το απόλυτο σκοτάδι.
Μα άμα ήμουν άγγελος δεν θα έπρεπε να είναι τουλάχιστον όλα άσπρα;
❝Επίσης το να ακούω τις σκέψεις των θνητών δεν είναι στη συμφωνία.❝,άκουσα μια φωνή να λέει βαριεστημένα,κάνοντας αυτή τη φορά εμένα να πεταχτώ δέκα μέτρα μακριά.
❝Τ-τι;Τι;Ποιος είσαι;Που είμαστε;Τι γίνεται--;❝
❝Ώπα ώπα μικρή θνητή.Πολλές ερωτήσεις και ήδη έχω κουραστεί.❝ξεφύσηξε και έκατσε κάτω.
Τον κοίταξα παραξενεμένη και σταύρωσα τα χέρια στο στήθος μου.
Αλλά μετά είδα τα περίεργα παπούτσια του.
❝Έι τι σχέδιο παπουτσιού είναι αυτό;❝,τον ρώτησα και έδειξα τα αλλόκοτα παπούτσια που φορούσε,κάνοντας τον να τα κοιτάξει και αυτός.
❝Τι;Βρωμήστηκαν;❝,ρώτησε φρικαρισμένος και έβγαλε από τη τσέπη του έναν μεγενθυντικό φακό αρχίζοντας να ψάχνει για βρωμιές.
Γιατί είναι τόσο περίεργος αυτός;
Λες και είναι από άλλη εποχή.
❝Μήπως μεταφερθήκαμε στο παρελθόν;Μήπως είσαι κανένας επιστήμονας που έφτιαξε μηχανή του χρόνου και με έσωσε από βέβαιο θάνατο;Θεέ μου.❝,είπα και έβαλα τα χέρια μπροστά από το στόμα,σοκαρισμένη από τα ίδια μου τα λόγια.
Τον τύπο όμως δεν τον συγκίνησαν.
❝Γιατί εσείς οι άνθρωποι πιστεύετε στις πιο βλακείες που μπορείτε να πιστεύετε και όχι στα προφανή;❝,ρώτησε ρητορικά και στριφογύρισε τα μάτια του πριν σηκωθεί και έρθει προς το μέρος μου με αργά και σταθερά βήματα.
YOU ARE READING
Καρδιά Από Πέτρα
Paranormal❝Δεν ξέρεις για ποιον λόγο είσαι εδώ;❝,ρώτησε και με κοίταξε με αυτά τα διαπεραστικά του μάτια,όταν πια σταμάτησε να έρχεται πιο κοντά μου και περίμενε την απάντησή μου. Η όψη του με φόβιζε. ❝Δεν ξέρω καν που βρίσκομαι και πως ήρθα εδώ.Πως θες να ξέ...