Önceki bölümde babasının söylediği yer değiştirdim maalesef çünkü ekşın istiyorum. Oraya bir dönüp bakarsanız güzel olur çok değil son konuşma 31.05.2020 tarihinden sonra okuyorsanız geri dönmenize gerek yok. Şu an ki okurlarım için diyorum ona bir bakın sonra devam edin.
Yemeğim bitince ayağa kalktım. Benim kalkmam ile Jimin hemen bana döndü. Annemlere bakıp dudaklarımı oynayarak 'izleyin' dedim. Herkes bana merak içinde bakarken
"Evet ben yedim size afiyet olsun."
Dedim ve uzaklaşmaya başladım. Jimin hemen elindeki oyuncağı bırakıp bana onu almam için ellerini uzattı. Jimin'i hiç görmemiş gibi yapıp tam solandan çıkacaktım ki ağlamaya başladı. Hatta öyle ağlıyordu ki bir an korkmuştum. Seokjin
"Ağlatma şu miniği ya!"
Dedi. Hemen koşa koşa Jimin'in yanına gittim ve onu kucağıma aldım. Hemen kafasını boynuma gömdü ve ağlaması yavaş yavaş iç çekişlere dönüştü. Aileme dönüp
"Görüyorsunuz anlatmaya gerek yok. Ben bu miniği nasıl bırakacağım ya?!"
Dedim ve Jimin'in saçlarını öpmeye başladım. Ben öptükçe o daha çok boynuma yayıyordu. Evdekilere
"Evet anlaşılan bebeğimin yatma saati gelmiş biz artık yatalım. Evde çok ses çıkaran olursa kalkar pataklarım."
Son cümlemi bizimkilere doğru söylemiştim. Sonra salondan çıkıp odama girdim. Jimin'i yatağın üstüne yatırıp hızlı bir şekilde pijamalarını çıkarttım. Pijamaları çok tatlıydı. Pijamaları pembe renkteydi.
Jimin'in üstündeki kıyafetleri çıkarttım ilk önce sonda da bezini değiştirip pijamalarını değiştirdim. Pijamaları ona giydirdiğimde tam bir pamuk şeker gibi olmuştu. Saçları ve pijaması ah bir de kuyruğu tanrım sanırım tatlılık krizinden öldürecek bu çocuk beni.
Jimin'i kucağıma aldım ve yatağa yattım. Ona sarılıp uyumak bana huzur veriyordu. Kendisine has şekerimsi kokusu bana huzur veriyordu.
Jimin bir müddet sonra uyuya kaldı ama benim hiç uykum yoktu. Ben de telefonumu alıp catboy'lar hakkında araştırma yapmaya başladım.
Catboy'lar her ay bir yaş büyür.
Catboy'lar 18.yaş günlerinde kızgınlığa girerler ve ondan sonra her yıl bir yaş atlamaya başlarlar.
Catboy'lar sahiplerine doğuştan aşıklardır.
Eğer bir catboy'unuz var ise size sonsuz aşk be sevgi verecektir.
Catboy'lar sahiplerine bağlıdırlar. Eğer size bağlanmışsa -bunun belirtileri sizsiz uyuyamaması,siz yanından uzaklaşınca hile ağlaması vs-bu onun sahibi olduğunuz anlamına gelir aksi taktirde size bağlanmamışsa onu yetkili bir mağazaya bırakmanız onun hayatını kurtarır.
Catboy'lar eğer sizi sahibi olarak görmüyorlarsa ona en küçük bir yaklaşımınızda fenalaşabilir.
Catboy'lar kızgınlık dönemlerinde sahipleri ile birlikte olmaları gerekir aksi taktirde sizi sahibi olarak görmüyor ise bu onun ölümüne yol açar.
Catboy'lar kıskanç varlıklardır.
Catboy'lar sahiplerinin yanında güvende hissederler. Eğer kafasına silah bile dayanmış olsa sahibi yanındaysa güvende hisseder.
Catboy'lar sahiplerinden başkalarına aşık olmazlar. Bazı catboy'lar başka kişilere aşık olduklarını düşünseller bile eninde sonunda sahiplerine olan sevgileri ağır basar.
Eğer bir catboy sahibiyseniz er yada geç siz de ona aşık olursunuz.Bunlar genel bilgilerdir. Catboy'unuzun kişisel bilgileri kimliğinin yanındaki defterde mevcuttur. Catboy'unuza iyi bakın. Sonsuz sevgiler diliyoruz.
Okuduklarım beni şaşırtmıştı. Anladığım kadarı ile ben de Jimin'in sahibiydim. Daha da merak edip sahip belgesinin yanına koyduğum defteri aldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERCESTE/JİKOOK
Fiksi PenggemarAilesi tarafından bir dükkanın önüne bırakılan catboy Jimin ve onu oradan alıp kendi evinde koruyan Jeon Jungkook'un hikayesi /TAMAMLANDI/ /DÜZENLENİYOR/ Bölümler eskisinden biraz değişik olacak isteyen tekrardan okuyabilir🥰