20. Bölüm

3.2K 289 55
                                    

Lisa tuvaletten ayrıldıktan sonra Jimin'in aklımda sadece bir soru vardı. Jungkook onun neyiydi? Jimin onu babası olarak görmüyordu. Sevgilisi de değildi. Abisi olarak düşünemiyordu bile. Gerçekten jimin Jungkook'a bir fazlalık mıydı?

Jimin'in bu düşünceler ile birlikte kalbi acımaya başlamıştı bile. İster istemez gözleri dolmuştu. Jungkook ailesiydi onun ancak tam olarak neyiydi? Jimin Jungkook'u sevdiğini anlamıştı. Jungkook'u bir abi gibi değil,bir bana gibi değil, bir sevgili gibi sevdiğini anlamıştı ama ya Jungkook onu oğlu gibi görüyorsa?

Bu düşünce ile Jimin ağlamaya başlamıştı bile. Sessizce bir kabine girdi ve orada yine sessizce ağlamaya başladı. Ya Jungkook'u kaybedersem diye düşünüyordu. Beni oğlu olarak görüyorsa ve ben onu sevdiğim için beni terk ederse diye düşünüyor ve daha çok ağlıyordu. O sırada girdiği kabinin kapısı çalmaya başladı.

"Jimin. Jimin aç kapıyı yalvarırım."

Ses jisoo'nundu. Jimin yavaşça kalktı ve kapıyı açtı. Jisoo ise hemen ağlayan çocuğu kolları arasına aldı ve

"Özür dilerim. Böyle yapacağını bilseydim buraya getirmezdim ancak dayımın tedaviye ihtiyacı vardı. Jimin özür dilerim."

Demişti. Jimin ise

"O haklı. Ben kimim ki? Sadece Jungkook'a yük oluyorum."

Demişti. Jisoo'nun Jimin'in ağladığını anlamasını ise Lisa sağlamamıştı. Tuvaletten zevkle çıkmış ve Jisoo'nun yanına gidip

"Bence git bir pisiciğe bak ağlıyor olabilir. Ben de yeni patronuma kahve götüreyim."

Demiş ve oradan ayrılmıştı. Gerisi ise belliydi zaten. Jisoo Jimin'in göz yaşlarını sildi ve

"Ağlama tamam mı? Jungkook seni çok seviyor. Şimdi kahvelerinizi al ve yanına git Jungkook'un ve senden tek ricam şu Jimin. Dayım'ın tedavi masrafları çıkana kadar Lisa'yı kovma. Burada onu istersen rezil et istersen aşağıla ama kovma lütfen. Lisa'yı ben de sevmiyorum ama onun kardeşleri var daha küçük. Dayım olmadan bu bakmaz onlara. Lütfen Jimin. Dayımın tedavi masraflarının tamamlandığı gün ben sana yazacağım. O gün onu anında kovabilirsin."

Demişti. Jimin ise

"Jungkook'dan ve benden uzak dursun da. Ne yaparsa yapsın. Ayrıca onu uyar lütfen. Çirkinleşmek istemiyorum."

Demişti. Jisoo ise gülümsemiş ve

"Hadi al kahvelerinizi ve git. Bu gece de Jungkook'a sor Ne olduğunuzu. Yarın da bu şirkete el ele gelin tamam mı?"

Demiş ve tuvaletten çıkmıştı. Jimin ise aynaya bakmış ve kendisini incelemişti. Makyajı akmamıştı. Kolay çıkmayan malzemeler kullandığı için ilk defa mutlu olmuştu. Ağladığı belli olmasın diye biraz daha bekledi ve sonrasında tuvalletten çıkıp kahvelerini aldı ve Jungkook'un yanına gitti. İçeri girdiğinde ise Lisa'yı odada görmeyi beklemiyordu.

Jungkook'a doğru yaklaştı ve kahveleri masaya koyup Lisa'nın gözlerinin içine bakarak Jungkook'un kucağına oturdu. Jungkook ise bunu bekliyormuş gibi hemen kollarını Jimin'in beline sardı. Jimin ise gerçekten mutlu olmuştu.

Jimin'in kahvesini almak içim masaya uzanmıştı ki masada bir kahve daha gördü. Jungkook'a dönüp

"Neden bir kahve daha var."

Demişti. Jungkook ise

"Lisa getirdi sen gelmeden hemen önce."

Demişti. Jimin ise Lisa'ya dönüp

"Hiç gerek yoktu. Ben getirdim ikimize de. Geri götürebilirsin."

Demişti. Lisa ise hiç bir şey demeden kahveyi almıştı. Tam odadan çıkacaktı ki Jimin'in ona seslenmesi ile Jimin'e dönmüştü.

"Lisa. Senin işin kahve getirmek değil. Sadece işini yap. Alakan olmayan şeylere burnunu sokma."

Demişti. Lisa ise ne kadar sinirlense de

"Pekala Efendim bir daha olmaz."

Demiş ve odadan çıkmıştı. Aklında ise tek bir düşünce vardı. Bu çocuktan kurtulması lazımdı.

➕➕➕➕

Lisa odadan çıkınca Jungkook Jimin'e dönmüştü. Jimin kucağında sinirden titriyordu. Çok sinirlenince ister istemez titremeye başlıyordu. Bunu fark eden Jungkook hemen kollarını Jimin'in etrafına sardı ve

"Tamam güzelim sinirlenme. Bak bir daha getirmeyecek."

Demişti. Jimin ise o kadar kötü hissediyordu ki kendini. Sanki bütün duyguları birden yaşıyordu. Dolu gözleri ile Jungkook'a döndü ve

"Eve gidebilir miyiz? Biraz daha burada durursam kriz geçirebilecekmiş gibi hissediyorum."

Demişti. Aslında o gün Jungkook bir şeyi daha öğrenmişti. Jimin'in duygularını diğer insanlara kıyasla daha fazla yaşadığını. Bu yüzdendi bu kadar sinirlenmesi ve bu kadar üzülmesi.

💜💜💜💜💜

Bu son iki bölüm çok saçmaydı farkındayım ama kitabın tam düzene oturması için böyle oldu. Şu anda finali nasıl yapacağım vs tam oturdu aklımda.

Sizleri seviyorum 😍😍😍😍

Oy sınırı 60

BERCESTE/JİKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin