18. Bölüm

3.3K 285 104
                                    

Şirkete girdiğimizden beri herkesin gözü Jimin'in üzerindeydi bunu fark edebiliyordum ve jimin bu durumdan rahatsız olmuştu.

Jimin'i şirkete getirmeyeli çok uzun bir süre olmuştu ve insanlar da jimin'de şaşırmıştı haliyle. Jimin çok güzel bir bebekti ve şimdi de çok güzeldi. Onun güzelliği insanları her zaman büyülemişti.

Odaya çıktığımızda Jimin hemen bana sarıldı ve

"Canavar gibi yine bana baktılar. Şirketinde ki herkes çok korkutucu."

Dedi. Gülümsedim ve

"İnsanlardan korkmanı Ne yapacağız?"

Dedim. Jimin ise

"Sadece kalabalık yerlerden korkuyorum. Bu çok büyütülecek bir şey değil."

Dedi.Ben ise

"Bebeğim seninle dışarı çıkamıyoruz bunun farkındasın değil mi? Bu olay gittikçe büyüyor. Benimle konuşmayı kesersin diye çok korkuyorum. Bir gün psikoloğa gidelim güzelim. Bu konuyu konuşalım. Sadece anlat ona güzelim. Bana anlat. Korkularını her şeyini anlat."

Dedim. Jimin'in ise gözleri dolmuştu.

"Ya beni hastaneye yatırırlarsa, ya seni bir daha göremezsem."

Dedi.Ben ise

"Bebeğim alakası yok. Ben seni asla bırakmam. Sadece konuşacaksınız. Dertlerini birine anlatman lazım güzelim. Eğer bana anlatmak istiyorsan bana anlat. Bir psikoloğa anlatmak istiyorsan ona anlat ama içinde tutma güzelim."

Dedim ve Jimin'in saçlarını öptüm. Jimin ise

"Her şeyi biliyorum. Ölebileceğimi,çok hassas olduğumu. Her şeyi. Çok korkuyorum. Dışarı çıkamıyorum çünkü başıma bir şey gelir diye korkuyorum."

Dedi ve ağlamaya başlamıştı. Jimin'e bu olaydan bahsetmemiştim. O iğrenç adamın bahsettiğine emindim. Hemen Jimin'i kollarım arasına aldım ve

"Ben seni korurum güzelim. Ben seni her şeyden korurum. Korkma güzelim."

Dedim. Jimin ise sessizce ağlamaya devam etti. Jimin'i kucağıma aldım ve sandalyeme oturdum.

"Sen biraz uyu güzelim. Biraz sakinleş. Eve gittiğimizde seninle bu konuyu uzun uzun konuşacağım tamam mı?"

Dedim. Jimin ise kafasını hafifçe salladı ve boynumda uyumaya başladı. Aynı bebekliğinde ki gibi. Yine öyle sokulmuştu ki bana hiç zorluk olmuyordu çalışırken.

➕➕➕➕➕

Jimin yavaşça kucağımda hareket etti ve uyandı. Beni gördüğünde ise gülümsedi ve geri yattı. Sırtını hafifçe okşadım ve

"Hadi kalk artım. Saat ondört oldu. Sen hala daha uyuyorsun."

Dedim. O ise

"Ama burası çok rahat. Kalkmak istemiyorum."

Dedi. Gülümsedim ve

"Ama birazdan bir toplantım var. Benim için sıkıntı yok böyle de girerim toplantıya ama sen utanırsın."

Dedim. Hemen kucağımdan kalktı ve

"O zaman sen toplantıya git ben de Jisoo ablaya bakayım. Şirketinde tek sevdiğim çalışanın o."

Dedi ve odadan çıktı. Jisoo'yu kovmamıştım çünkü jimin çok ağlamıştı. Zaten Jisoo'da

"Efendim evleneceğim ve başka bir ülkeye taşınacağım. O zaman kadar kalsam olur mı?"

Demişti. Ben de kabul etmiştim. Jisoo'nun yerine ise kuzeni Lisa gelecekti.

Jimin çıktıktan bir on dakika sonra odaya girmiş ve dolu gözleri ile

"Jisoo abla gidecekmiş. Evlenecekmiş. Tamam evlenmesi iyi bir şey de neden gidiyor?"

Dedi. Jimin'e

"Eşi ile birlikte orada çalışacaklarmış güzelim. Hem onun yerine kuzeni gelecek. Emin'im ki onu da seversin."

Dedim. Jimin ise

"Neyse o zaman. Yanına geleyim mi?"

Dedi. Ben ise güldüm ve

"Gel bakalım ama yanıma değil. Daha demin kalktığın yere,kucağıma."

Dedim. O ise ilk önce utansa da sonrasında yanıma gelip ve sırtını göğsüme yaslayarak kucağıma oturdu. Bir elimi beline sardım ve işlerime geri döndüm. O ise telefonuna bakmaya başlamıştı.

➕➕➕➕

Kapı çalınca ikimiz de kapıya dönmüştük. Jimin kalkmak istese de onu engelledim ve kucağıma oturttum. Ondan utanacak değildim. Artık herkesin bilmesini de istiyordum. Jimin benim cat boy'umdu ve biz elbet bir gün sevgili olacaktık.

İçeri gelmesini söylediğimde içeri Jisoo ve tanımadığım bir kız girdi. Jisoo

"Efendim ben eşyalarımı topladım. Bu da Lisa benim kuzenim. Ona da işleri anlattım. Artık çıkabilir miyim?"

Dedi. Jimin hemen kucağımdan kalkmış ve jisoo'ya sarılıp

"Gitmeni hiç istemiyorum."

Dedi. Jisoo ise

"Özür dilerim chimchim ama gitmem lazım."

Dedi ve

"Lisa ile iyi anlaşın olur mu?"

Dedi. Jimin'in gözleri hemen Lisa'ya dönmüş ve onu incelemişti. Sonrasında ise gelip kucağıma oturdu ve

"O etek işe gelmek için fazla kısa değil mi?"

Dedi.

💜💜💜💜💜

Kıskanç jimin görmek isteyenler kimler😁

Lisa'yı asla kötülemek amaçlı bu kitaba almadım sadece isim bulamadım ve dedim ki lisa gibi güzel bir kadını alayım ki ortalık karışsın biraz dkfmfmfm

Sizleri seviyorum 😍😍😍😍😍

Oy sınırı 60

BERCESTE/JİKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin