Něco o postavě

60 3 2
                                    

Jméno: Mashiro Osamu Kawasaki

Věk: 17 let

Den narození: 15. března 2003

Výška: 172 cm

Orientace: Gay

Quirk: Hadí smysl a Divoká křídla

Rozpětí křídel: 2,62 m

Má rád hady, kočky, milé lidi, kuřecí křidýlka. Miluje videohry a rád hraje na kytaru a klavír. Také miluje chození do přírody, kde přemýšlí nad svou minulostí a smyslem svého života.

Nemá rád arogantní lidi, homofobi, šikanu a hlavně nejvíce nenáší Endeavora.

Jeho oblíbení hrdinové jsou: Eraser Head a Present Mic.

Něco o quirku

Hadí smysl:

Schopnost: Mashiro se může pohybovat mezi smyslem člověka a hada. Když aktivuje svůj quirk, tak vidí v tepelném vidění a také má zvýšený čich.

Nevýhody: když svůj quirk aktivuje a deaktivuje, tak může být dezorientovaný a může být oslaben náhlou změnou teploty a hlasitými zvuky.

Speciální schopnost / vylepšení: Může vylepšit hadí smysl na maximum  po dobu 10 sekund, čímž se stává téměř nezranitelným na krátkou dobu, ale jakékoliv hlasité vuky ho mohou vážně omráčit.

Divoká křídla:

Schopnost: Může manipulovat s každým peřím pomocí své mysli. Peří je tuhé  a pružné, protože jediné peří je dostatrčně silné na to, aby uneslo osobu a pohybovalo ji kolem. každé jednotlivé peří působí jako senzory, které mohou cítit lidi a předměty kolem nich pocitem vibrací, které vytvářejí.

Pokud je odloučeno příliš mnoho peří, jeho létající schopnost se zhorší a omezí jejich pohyblivost. Dokud peří zůstane nepoškozené, mohou znova narůst do křídel. Pokud ale je peří nějakým způsobem zničeno, hlavní křídla je dorostou do dvou dnů.

Nevýhoda: Když blízko jeho křídel bude sříbro, tak jeho křídla oslabnou a bude těžké je používat. Když se jeho křídla stříbra doknout tak ho to bude bolet a bude oslabený do doby, než se zregeneruje.

Výhoda: Jeho křídla jsou odolná proti ohni.





(Ne) Zrádný hrdinaKde žijí příběhy. Začni objevovat