Nový začátek

47 3 0
                                    

Byl normální školní den, kdy Mashiro šel po jeho vlastních zkouškách na UA. Byl celkem nervózní, jelikož nevěděl, jaké lidi na něj čekají. Rozhlédl se okolo školy, kde nikoho neviděl. ‚No, zdá se, že je hodina...' Mashiro si pomyslel a vydal se najít ředitelnu. Po úmorných 10 minutách, co chodil, podle šipek ji konečně našel. Vešel dovnitř a koukl kolem. „Kde je ředitel?" Optal se s menším nezájmem a chvíli tam čekal. Po pár minutách se před ním objevilo něco, co vypadalo jako myš a medvídek dohromady. „Omlouvám se za to zdržení, ale musel jsem udělat nějaké papíry, ohledně toho, abys sem mohl chodit." Ředitel na něj promluvil a trošku se usmál. Mashiro na něj koukal jako na svatý obrázek. V ten moment se nezmohl na slovo. „Dobrá, když nemáš žádné otázky tak tě dovedu do tvé třídy." Ředitel pronesl a poté se vydal, k té určité třídě. Mashiro se okamžitě vydal za ním, a koukal kolem.

Když došel ke své třídě, tak zaklepal na dveře a hned na to vešel dovnitř. Hned na to se na něj podíval jeho oblíbený hrdina, který byl jeho třídním. Mashiro se jen pousmál a podíval se na něj také, ignorujíc pohledy na něho. „Ty musíš být ten nový student... Tak nám o sobě něco řekni a představ nám tvůj quirk." Řekl Aizawa-Sensei trošku znuděným a hlavně unaveným hlasem.

Mashiro se podíval na celou třídu a povzdychl si. „Mé jméno je Mashiro Osamu Kawasaki... Je mi 17 let a přistěhoval jsem se z Tokia. Moje quirky jsou divoká křídla a hadí smysl, hadí smysl mi umožňuje měnit smysly mezi hadím a lidským smyslem... A divoká křídla pomáhají zachraňovat lidi například z padací budovy" Mashiro jednoduše řekl a podíval se na zem s nezájmem. „Dobře... Běž si sednout vedle Todorokiho." Aizawa řekl a znova se odebral zpět ke spánku.

Mashiro pokývl a šel si sednout vedle Todorokiho a jemně se pousmál. Todoroki se na něj podíval a poté trošku sklopil zrak, no nebylo mu moc do mluvení. Mashiro začal pracovat na zadání, které bylo napsané na tabuli. Todoroki si všiml jeho tetování a poté se na Mashira podíval. „Máš hezké tetování a krásná křídla..." Jemně se usmál a pokračoval v práci. „A ty máš krásné oči..." Mashiro se na něj usmál. Oba dva chlapci se pustili do mluvení, ale nikomu to nevadilo, jelikož byl skoro konec hodiny.

Když zazvonila na přestávku, tak k němu přiběhlchlapec, který měl zelené vlasy. „Ahoj!" Ten hoch řekl velmi nadšeně a vytáhlsi svůj zápisníček. Mashiro jen na něj zíral. „Ahoj" Řekl trošku chladně.Brokolice se na něj podívala. „Máš úžasné quirky... Musí být fajn, mít dvěschopnosti." Deku se na něj uculil. „Děkuji? Jako je to celkem fajn, ale občasto má nevýhody, o kterých, se teď bavit nemohu." Řekl Mashiro slušně. „A můžeš oba použítnaráz?" Znova se ozval chlapec se zelenými vlasy. „Ano mohu" Odpověděl mu druhýhoch, který teď měl starost o čištění jeho křídel. Hoch se zelenými vlasy kývla šel zpět na jeho místo. Mashiro si myslel, že konečně bude mít klid, ale pakse k němu přisral jeden nasraný blonďák. „Kdo si myslíš, že kurva jsi?!Myslíš si, že jsi lepší než já?!" Ten blonďák na něj hodil vražedný pohled audělal explozi na jeho křídle. Mashirosi jen povzdychl a vytáhl své drápy a dalje k obličeji toho TNT. „Aby bylojasno. Já se nesnažím být lepší než ty. A za druhé, já už jsem lepší než ty,tak si na mě neotvírej hubu, nebo ten jed skončí v tobě. A teď mi prosímdej pokoj."  Černovlasý kluk mu to otráveně vysvětlil a poté ho pustil. Nasraný blonďák si jen odfrkl a odešel zpět na svoje místo, nebo zase šikanovat tu brokolici. Todoroki se na Mashira pousmál a podíval se na něj. „Proti němu se ještě nikdo nepostavil. Skvělá práce." Mashiro jen pokýval a poté se věnoval svým věcem.

Po škole a po obědě se Mashiro vydal do města, nakoupit si nějaké oblečení na jeho hrdinský kostým a poté se rozhodl jít ještě na večeři. K večeru se Mashiro odebíral domů, ale když najednou viděl útočit ligu záporáků. Schoval se za jeden roh a sledoval to, chtěl zakročit, ale najednou ho někdo chytl."Ale ale, kohopak tu máme? Nového hrdinu v tréninku?" Ozval se za ním chraplavý hlas. Mashiro trošku ztuhl na místě. Shigaraki ho přitiskl na zeď a podíval se na Mashira jeho červenýma očima. Mashiro se na něj podíval se žlutýma očima a zúženou zorničkou, které mívá v hadím smyslu. „Máš velmi zajímavý quirk, jsi něco mezi padlým andělem a hadem. Mohl by jsi se nám hodit, tak tě nechám jít." Shigaraki se na něj podíval a pustil ho. „Ale pokud to někomu řekneš, tak tě zabiju sám." Ještě k tomu kluk s modrými vlasy dodal a poté zmizel ve stínu. Mashiro si rychle vzal věci a odletěl domů.

Mezitím co si doma Mashiro připravoval svůj kostým, tak Shigaraki p tom klukovi přemýšlel, a snažil se ignorovat otázky, proč ho pustil. Shigaraki v něm něco viděl, co v nikom nikdy neviděl, než ho zabil. Ale co bylo to, co v jeho očích viděl?


Ahojky! Vítám vás u mého nového příběhu! Doufám že se vám bude líbit, vím není to nic moc, ale snažím se.

Předem se omlouvám jestli ze budou chyby v pravopisu.

Užijte si příběh!

(Ne) Zrádný hrdinaKde žijí příběhy. Začni objevovat