Nabídka přijata (15+)

46 1 0
                                    

S tímto příběhem mi pomáhala: Hitoshi_Shinso050627

Mashiro zrudl více, určitě až na prdeli. "D-Dobře" Vykoktal ze sebe. "A bereš teda mou nabídku, zlato?" Řekl Shigaraki trošku svůdně. Mashiro na to jen pokýval hlavou. Shigaraki se k němu přiblíží a ve svůdném gestu přejel rty o ty jeho. Na to se Mashiro začervenal a sklopil zrak. "Zítra si pro tebe přijdu zlato." Shigaraki se usmál a poté vyskočil z okna. Mashiro se jen posadil na postel a koukal na zem. 

Nabídka přijata

/Z pohledu Shigarakiho/

Ten hoch se mi líbí. Je vidět, že se dá lehce zmanipulovat a to je má šance, jak se díky němu dostat k hrdinům a konečně se zbavit symbolu míru. Ale přece jen to nebude tak lehké, jak to vypadá.
Ale to už mám dávno promyšlené. Je vidět že potřebuje lásku, tak bych mu jednu dal. Sice falešnou, ale byla by. Já si zajebu. A on se bude cítit milován. Bude pro svého přítele dělat první poslední, aby si ho udržel. To je tak geniální, že?

/Z pohledu Mashira/

Mám tu nabídku vzít nebo ne? Ani nevím co mě čeká a mám čas se rozhodnout do zítřejšího večera, než si pro mě přijde.

Říká se, ať se od takových lidí držíme dál, ale proč mě to k němu táhne? Líbí se mi snad? Zamiloval jsem se? ... Však to nemůže být pravda.. Ale radši se tím zabývat nebudu.

Nabídku přijímám. Ano, vezmu tu nabídku, tak strašné to být nemůže.. Nebo snad ano?

/Z pohledu třetí osoby/

Když už Mashiro měl rozhodnuto o nabídce od záporáka, tak se rozhodl to dál neřešit. Byl rád, že už v tom měl jasno.

-Přece se ho můžu zeptat co budu muset dělat dále, než jen získávat informace- Říkal si stále pro sebe.
S touto myšlenkou brzy usnul.

-Druhý den 6:05 ráno-

Mashiro se ráno probudil pět minut po šesté ráno. Byl docela rád, když zjistil, že ještě má čas.

V klidu si šel udělat raní kávu a dát si buchtu. Během snídaně si projížděl Instagram a narazil na účet Todorokiho. Toho kluka s červenými a bílými vlasy.

Hned se mu vybavil včerejšek, kde se seznámili a povídali si spolu. Při té vzpomínce se i trošku začervenal.

Když uviděl, že je Shoto aktivní tak se mu rozhodl napsat. Byl trošku nervózní.

"Mám ještě 45 minut, než Shoto přijde

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

"Mám ještě 45 minut, než Shoto přijde." Řekl si Mashiro nahlas a ještě si šel připravit věci a kostým.

(Poznámka autorky: Pokud se ptáte, jak Shoto získal Mashirovu adresu, tak mu ji Mashiro řekl v době, kdy se spolu bavili a trávili spolu čas.)

(Ne) Zrádný hrdinaKde žijí příběhy. Začni objevovat