Bölüm 6

272 14 0
                                    

Medyada Ege...

Bölüm şarkısı Dove Cameron-Count me in 

Bu bölüm geç geldi. Sınavlar ve dersler bu bölümü geciktirdi. Bu yüzden özür dilerim.

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Açelya'yla plana başladık. İlk olarak onların evine gidip belgeyi çıkarttık. Belge tam olarak gerçek gibi oldu. Annemlerin bir şey fark etmeyeceğine bahse girerim. 

Daha sonra Açelya'yla bir peruk,Beyaz önlük, ve bir gözlük aldık. Peruğu bir kuaförden,önlüğü doktordan-nasıl aldığımız ayrı bir mesele- gözlüğü ise Açelya'nın gözlüklerini kullandık. Açelya önceden gözlük kullanıyormuş. 

Eşyaları ayarladık. Şimdi plana başlıyoruz. 

Ben eve gittim. Kapıdan adımımı attığımda sanki okuldan gelmiş havasına girdim. Annemin yanına gidip arka cebimde katlanmış olan belgeyi çıkarttım. Ve şöyle dedim ''Oku anlarsın.Bu arada zorunlu.'' dedim. Annem cin(tövbe tövbe) görmüş gibi bana baktı. Sonrada '' Allah'ım babası deli değilanası deli değil. Abisi çok normal değil ama... Bu çocuk niye böyle salak?'' dedi. Ben odama girmiştim ve kapımı kapatmıştım. Ama bu sözleri duyduktan sonra kapımı açıp anneme seslendim. ''Bunları ertesi gün giyinmeye üşendiği için gece, yarın giyeceği kıyafetleri giyerek yatan kadın mı diyor?'' dedim alaycı bir şekilde. ''Gök buraya gel!'' diye seslendi annem. Dövecek mi yoksa? Hemen yanına gittim. Bana kağıdı göstererek ''Kızım bu ne? Ne doktoru? Ne eğitimi?'' dedi annem. ''Ya okudun işte ne soruyon?'' dedi. ''Onu mu diyorum benim mal kızım. Neden yapmışlar?'' dedi. Ergenim lan ben :D ''Ya müdür müyüm ben? Ne biliyim. İmzala bana ver?'' dedim. Annem hemen cevap verdi. ''Bencede bu programa katılmamız lazım.'' dedi. Gözlerimi devirip odama girdim. Sanırım plan iyi gidiyor. Ama ben niye odama girdim? Daha plan bitmedi. Hemen dışarı çıktım. ''Anne imzaladın mı? Doktor gelecek.''dedim. Acaba inanacak mı? ''İmzaladım. Ara doktoru gelsin. Babanda birazdan gelecek.''dedi. O sırada babam geldi. Bende ''Ben doktoru çağırmaya gidiyorum.'' dedim. Babam '' Ne doktoru? '' dedi. Bende ''Annem anlatır.'' dedim ve dışarı çıktım. 

Rehberden Açelya'yı bulup aradım. Açtığında konuşmaya başladık. 

-Plan başlıyor. 

-Geliyorum. 

Ve kapandı. Merdivenlere oturdum ve Açelya'yı beklemeye başladım. Can sıkıntısından etrafı izledim. Hava sıcaktı. Yazın pek pantolon veya tayt giymem. Şortları severim ve kendime yakıştırırım. Daha doğrusu kendime kısa şeyleri yakıştırırım. 

Saçlarımı salmayı ve yandan tek örgü örmeyi severim. Şu an saçım salık. Sarı saçlarım,yeşil gözlerimle ben süperim. Güzelim ya. 

Ben kendimi överken Açelya elinde çantası,üstünde beyaz önlüğü ve gözlükleriyle karşıma dikildi. ''Plan başlasın.'' dedi. Gülüp ''Başlasın.'' dedim. Anahtarımla kapıyı açtım. Annem koltukta oturmuş tırnaklarını yiyordu. Babamda telefonuyla ilgileniyordu. Kapının açıldığını duyduklarında dikkatlerini bize verdiler. Annem hemen ayağa kalkıp ''A bu-buyrun. Şöyle oturun.'' dedi. Bende ''Anne ben çıkıyorum.'' dedim. Annem ''Tamam kızım. '' dedi. Açelya'nın gelmesi işe yaradı. Normalde olsa nereye gittiğimin raporunu isterdi benden. 

Dışarı çıktım ama ne yapacağımı bilmiyorum. Açelya desen içeride. Sadece Sadece Ege var. Onu mu arasam? Yok ya. Aramıyım. Şimdi rahatsız etmiyim. Ama böylede canım sıkılıyor. Yok,yok. Aramıyım. En iyisi ben kulaklıklarımı takıp boş boş yüriyim. Evet. En iyisi bu. 

Düşüncelerimden uzak durmak için kulaklıklarımı takar sadece yürürüm. İyi gelir. Müzik beni benden alıyor. Her zaman böyle olmuştur. Gitar ve piyano çalabiliyorum. Kendi bestelerimi yapıyorum. Ve... Ah! 

Koca bir cüsseye çarpmamla düşüncelerim son buldu. Kim bu koca cüsseli?

Lanetli AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin