Multide Açelya ;)
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^Günüm baya yoğun geçmişti. Sandığımdan da yoğun. Bu günlük okul sona erdi. Okulun kapısından çıktım ve eve doğru yürümeye başladım. Evimiz fazla uzak değil. Yani yürüyerek gidebiliyorum. Babamın buralardan ev almasında benim ve annemin katkısı büyük. Biz şuanki evimizi 2 sene önce aldık. Eski evimiz,adı üstünde çok eskiydi. O evi çok sıkışık anlarında almış annemler. Bu evi almada ısrar etmemizin nedeni ise alışveriş merkezine , sinemaya ve onun gibi yerlere yakın olması. Babamda evi beğendi. Ve bu evi aldık. Abim için sorun yoktu. Hatta beyfendinin işine geliyo. Aslıyı yani sevgilisini daha iyi gezdirebiliyo.
Hem düşünüp hem yürürken eve geldiğimi fark ettim. Kapıyı açmamla tahmin ettiğim şeyler başıma geldi. Annem ''Günün nasıl dı her deayıyla anlat.'' diye üstüme atladı.Babam ''Sana asılan var mı?'' dedi. Evet,çok manyetik bir babam vardır. Abim ise sadece baktı. Ve Aslı'yla konuşmaya devam etti. Bende sıra sıra soruları cevapladım. ''DURUN! Sıra sıra cevap vereceğim.''
''İlk önce anne günüm güzeldi. Baba bana asılan olmadı. Olsada ben 16 yaşındayım özgür olmam lazım.'' Babamın gözleri birden alev aldı. Çekiliiiiiiiğğğğğğğn yangın var! Yangın var yangın var ben yanıyorum yetişin a dostlar ben yanıyorum. Yine kafayı üşüttüm. ''Sen 18 yaşında değilsin. Ve hala çocuksun. Sevgilin olamaz.'' Bu sözlerden sonra şalerlerim attı ve''Bana çocukmuşum gibi davranmayı bırakın. Gerçekten,gerçekten şu an abim gibi davranmanızı isterdim. Beni bir kere umursamamanızı isterdim.'' dedim ve odadan çıkıp kendi odama girdim. Ve kapıyı kitledim. Biraz olsun yanlız kalmaya ihtiyacım vardı. Kapıyı bu yüzden kilitledm. Ama içeriden annemin ve babamın bağırışları geliyordu. Annem babama ''O artık büyüdü.Ona biraz güven.'' diyordu. Yürü be anne kim tutar seni.
Babam da '' Ben ona değil etrafındakilere güvenmiyorum.'' dedi. Derin bir nefes aldım ve kendimi yatağa attım. Sanırım kafamı şu an sadece müzik dağıtabilir. Bu yüzden kafamı en iyi dağıtabilecek şarkıyı açtım. (Ross Lynch- I think about you Ross lynch' e bayılıyorumm. Bu arada burdan sonrasını bu şarkıyı dinleyerek okuyabilirsiniz.)
Şarkının melodisi ve tınısı çok hoşuma gidiyor. Annemlerin sesini duymamak için şarkının sesini en yükseğe aldım. Ve yatakta gözlerim kapalı yattım. Tabikide bana rahat yok. Doya doya AYY TİNKKK ABAAAAAAUTTTTT YUUUUUU diyemeden telefonum çaldı. kim bilir kim arıyo. Arayanın ben...! neyse
Arayanın kim olduğuna bakmadan açıp sert bir şekilde '' Ne var?!'' dedim. Telefondaki kişi Açelya'ydı.'Yavaş gel kızım. Sadece naber dicetim.'' dedi. Ben cevap vermeyince''Neyin var?'' dedi. ''Boşver'' dedim soğuk bir sesle.'' Görüşelim ister misin?'' dedi anlayışlı bir sesle. Biriyle konuşmaya ihtiyacım vardı. '' Çok iyi olur.'' dedim.
''Tamam. O zaman ...Cafe'ye gel.'' dedi. Tamam deyip kapattım. Aslında üstümü değiştirsem iyi olacak. Çürümüş peynir gibi koktum. Gerçi hava sıcaklığına bakılırsa kokmam normal. Hava 150 derece valla. Ya kaynamış yada yağda pişmiş yumurta olcam bu gidişle. Açelya'nın yanında çürümüş peynir gibi kokmak istemem. Altıma kot şortumu,üstüme ilk bulduğum tişörtü geçirerek üstümü giydim. Çanta almaya hiç niyetim yok. Bu yüzden ceplerimin birine nakit para birineden telefonumu koydum. Ve odanın kapısını açıp odadan çıktım. Babam hemen ayağa kalktı ve ''Gök...Ben...'' sözünü bitirmesine izin vermedim. ''Sonra konuşuruz.''dedim ve kapıyı açıp dışarı çıktım. Biraz yürüdükten sonra cafeye geldim. Açelya masada oturmuş beni bekliyordu. Bende onun yanına gittim. Ve sandalyeye oturdum. Açelya öne doğru geldi ve ''Dök içini.'' dedi. derin bir iç çekip olanları anlatmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lanetli Aşk
Ficção AdolescenteLanet. Ne kadar normal geliyor bu kelime size,değil mi? "Lanet Olsun" "Ne kadar lanet bir hayat". Bunlar size hiç tuhaf gelmedi. Hatta tanıdık bile gelmiştir. Lanet kelimesini bazılarınız çok duymuş bazılarınız çok kullanmışsınızdır. Fakat sizin bu...