Üzgünüm, yazma ihtiyacı duydum.

11.8K 275 21
                                    


Uzun bir zaman sonra bu hikayeye böyle bir bölüm attığım için üzgünüm ama bu bölümü yazma ve atma ihtiyacı duydum.

Shiplediğiniz her şeyr saygı duyarım, gerçek olmadıklarını düşünsem bile. Saygı duyarken sizden de aynı saygıyı beklerim. Belki de bu benim suçumdur, bilemem.

Arkadaşlar, bakın, ben de çok fazla Jikook kitabı okudum, içinde farklı farklı shipler geçiyordu. Sope da geçiyordu, Taejin de geçiyordu. Ya da başka kitaplar okudum, Yoonmin geçen, Namkook, Hopekook ve daha fazlasını içeren. Hiçbirine gidip "Ah, ... shipim." yazmadım. Neler çıkabileceğini bilerek okudum o kitabı çünkü etiketlerde yazıyor zaten. Siz de bu kitabı açarken etiketleri görüyorsunuz ister istemez. Bunu bile bile giriyorsanız o tarz yorumlar yazmayın lütfen. Aldanıp benim de yazdığım zamanlar olmuştur, inkar etmem asla, ama çoğunlukla yazmamaya dikkat ederim.

Uzun zamandır bunu takmamaya çalıştım, çok dikkat etmediğim için çok görmedim belki de. Ama son zamanlarda gördüğüm birkaç yorum nedense beni üzmeye başladı. Bu kitabı böyle yazıyorsam düşündüğünüz shiplerden farklı ship gördüğünüzde saygı duymanızı istiyorum. İstediğinizi shiplersiniz, buna karışamam ama yorumlarımda belirtmezseniz çok daha mutlu olurum.

Attention ve If You Love'ın içerisinde o tarz içeren yorumlar var, biliyorum, kendimle çelişmiş gibi gözükeceğim ama, çocuklar post paylaştığında olanlara benzer olarak yazmaya çalıştım onları.

Ama siz onlardan tamamen bağımsız bir şekilde "... ship"ini yazarsanız bu beni üzer. Çoğu kişinin bunu okumayacağını bilsem de en başa koyacağım bu bölümü. Umarım dikkat edenler olur. Okuyanlara da okumayanlara da teşekkür ederim. Sağlıcakla kalın, kendinizie iyi bakın. Sevgiler, iyi günler.

ATTENTION Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin