Proč Existují Náboženství?

78 4 0
                                    

Vše to začalo okolo jistého roku, jenž si nikdo nepamatuje. Lidstvo se vyvíjelo příliš rychle a brzo by odhalilo existenci Dany, což se jí samozřejmě nelíbilo. Rozhodla se proto vložit všem do hlav myšlenku, že mluví jinou řečí. Všichni uměli mluvit stejně, jenže si mysleli, že to neumí, tak si vymysleli jiné jazyky. Lidé již se nedorozuměli tak snadno, ale pořád měli stejně myšlenky a byli velmi blízko k odhalení Dany. Aby se Dana zabezpečila donutila lidi roztáhnout se do všech koutů světa (samozřejmě až na Ameriku, tam až později) kromě pólů a navíc tam vybudovala chrámy, přičemž každý uctíval někoho jiného. Byl to geniální plán, neboť si lidé mysleli, že to tak postavili lidé, a tak se začali modlit k jiným náboženstvím a na Danu zcela zapomněli. Náboženství ovlivnilo lidstvo v myšlení, a proto vznikaly války, aby jedno náboženství porazilo druhé. Pouze Dana však ví, že žádný jiný bůh, kromě její pozemské, vesmírné a myslící podoby, neexistuje. Náboženství ovšem samo o sobě smysl má. Je jasným důkazem, že lidé potřebují něčemu věřit. Tuto myšlenku si uvědomí každý člověk, který chce vládnout světu. Protože když lidé něčemu věří, připadají si v bezpečí. Když ničemu nevěří, mají strach. Je to tak u všech. Buddhisté věří v reinkarnaci, křesťané v Boha a ateisté věří v to, že nic, krom toho co je okolo nás, není, respektive věří, že po smrti není nic. Avšak Dana, to je jedna správná možnost...

Bywajte,
hodně štěstí na schodech!

Spousta Nedůležitých Věci, Které Vám Možná Zlepší Den.. A Dana Kde žijí příběhy. Začni objevovat