"Katie pov"
Vi svingte inn bilen, opp oppkjørselen. Jeg tok ut proppene av ørene mine og tok en steg ut av bilen. Hvorfor måtte jeg gå gjenom dette? Alt dette styret for en One direction møte på flyplassen. Jeg gikk opp på rommet mitt og stengte døra. Sengen lå der og så veldig god ut, jeg hoppet nedi den og sovnet. Jeg våknet ikke føt neste morgen da skolen begynte. Den nye musikk skolen. Jeg hadde blitt oppdaget av rektoren der, Antonio. Han ville gi meg utdanning videre, det er jo kjempe digg. Så jeg godtok det. Jeg reiste meg opp og gikk mot sminkebordet mitt. Tok på vanlig naturlig sminke og rettet håret. Jeg fant et rosa skjørt med et tilbehør som er som et slev lengre bak men bare til leggen. Jeg tok en hvit singlet og stappet den nedi skjørtet og tok en søtt lite belte foran. Der, perfekt. Jeg dro mot skolen, det var 20 minutter unna, så jeg gikk i den varme solen. På veien kom mange jenter skrikende bak meg og dyttet meg ned. Jeg landet på bakken, jeg må ha sett viktig ut for en svær limo stoppet og en høy gutt kom ut og hjalp meg opp.
"Takk" sa jeg og bare gikk uten øyenkontakt. Det var noe kjent.
Jeg ankom skolen og Antonio kom bort og klemte meg.
"Katie velkommen til Beat on. Vi skal hjelpe deg og andre elever nå toppen. Vil du ha en omvisning?"
"Umm, ja takk."
Vi gikk inn og han viste meg rundt. Klokka ringte, og Antonio viste meg til sangtimen. Jeg satte meg ned og tok fram mlbilen og skrollet nedover Instagram. Døren åpnet seg og 5 gutter kom inn.
"Er dette sangtimen?" Sa en gutt med krøllet hår, det var han som hjalp meg.
"Ja, jeg venter på på læreren"
2 gutter stirret på meg, jeg reiste meg opp og gikk bort til de.
"Jeg er Katie"
"Jeg er harry"
"Jeg er louis"
"Jeg er liam"
"Jeg er niall"
"Jeg er zayn"
"Dere kunne sagt one direction" jeg fniste.
Læreren kom stormende inn.
"Beklager jeg er sein, jeg er Angelica og er drres sanglærer. Katie, sant?"
Hun pekte på meg.
"Umm, ja"
"Kom opp her og syng denne strofen for meg"
Jeg reiste meg og fikk et noteark. Jeg begynte å synge. Da jeg var ferdig, reiste Harry seg og ga meg stående applaus. Jeg rødmet. Timen var over og jeg og guttene gikk ut. Vi sto og snakket lenge. Guttene skulle gå men Harry ble litt til. Vi snakket lenge om alt og ingenting. En person dyttet ham med uhell i ryggen og jeg ble dyttet inn i veggen med ham over meg. Vi stirret i øynene til hverandre lenge.
YOU ARE READING
One Direction - en ny vri på veien
FanfictionGuttene er tilbake fra turnee, de er blitt elever på en stor musikk skole og Harry har vært ute av seg selv for tiden. mer enn normalt. en dag møter han Katie, den perfekte jenta. Men Katie møter en annen gutt som klarer også å stjele hjertet hennes...