Forsatt Leon pov:
Jeg hjalp Katie opp fra gulvet. Hun løp bort til Harry og tok tak i hånden hans. "Hva skjedde" Hun så desperat ut, som om hun lengtet etter et svar. Harry så sint på henne. "Jeg ble sint , du gidder ikke å prøve med meg. Det er bare Leon, Leon, Leon! Hva med meg?" "Jeg liker dere begge to, men jeg vet ikke. Jeg vil ikke at noen skal tro at de eier meg. Og jeg er ingens jente" jeg så trist ned i bakken, hun liker begge to. Hva skal jeg gjøre nå? "Hør, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Så.. jeg går nå bare" Katie tok opp bagen sin og gikk kjapt ut av døren. Jeg tok opp min egen bag og gikk mot garderoben før Harry tok tak i armen min. "Sårer du henne, får du med meg å gjøre" jeg stirret sint på ham før jeg stormet ut.
Harry pov:
Jeg stirret etter Leon før jeg gikk ut. Jeg så ikke hvor jeg gikk, så jeg kræsjet inn i en jente. "OJ, jeg er så lei for deg" jeg tok hånden min og hintet til at jeg skulle hjelpe henne opp. Hun tok tak hånden og kom seg på beina igjen. Jeg så på henne. Wow, hun var jo nydelig. "Det går greit, ingen skade skjedd" hun lo, så vakkert. "Harry heter jeg"
"Katherine, men alle kaller meg Katty siden ingen klarer å stave navnet mitt" Jeg lo. Idet så kom Katie inn døren og så på meg med de herlige øynene hennes. De tynne, brune beina hennes, det knallrosa skjørter og den hvite singleten. Hun var alltid perfekt. "Unnskyld meg Katty, vi ses senere" Jeg gikk forbi Katherine og gikk mot Katie som sto der og ventet på meg. "Fått deg ny venn?" Katie så litt sur ut. "Jeg kræsjet inn i henne, og hun var selvfølgelig søt.. men det er deg jeg vil ha" "men jeg faller ikke for sånne kjendiser som tror de kan få alt, men jeg kan gi deg en ny sjanse. Date ikveld, vi kan møtes i parken" "Tusen takk, Katie. Skal planlegge en herlig kveld" Jeg kysset henne på kinnet og løp mot musikktimen. Katherine fulgte etter meg. "Harry? Skal du på date med henne? Hadde håpet vi kunne møtes?" "Beklager, Katty. Kanskje en annen gang?" "Såklart" Vi begge gikk inn til musikktimen. Jeg satt meg frem med gutta mens Katty og venninnen satt bak oss. Leon og Katie gikk utenfor klasserommet og danset å sang. Jeg merket at jeg ble veldig sjalu, men det er jeg som har en date med henne ikveld. Jeg skulle sendte henne en melding, men fant ikke mobilen. Jaja, ser henne ikveld.Katherine pov:
"Natti, ta mobilen hans mens han er distrahert av Katie og Leon. Kjapp deg" Natti tok mobilen og ga den til meg. "Jeg liker ikke dette, Katty" "Hold munn Natti, mens jeg ødelegger en date" (På meldingen: Beklager, kan ikke date deg. Du bare er problem.) "Og send" Jeg smilte og puttet telefonen tilbake akkurat i tide til at Harry tok den selv. Han merket ingenting, han bare smilte til meg.
Katie pov:
Leon fulgte meg hjemover, vi sang og danset. Vi sang på en spank sang og Leon drev og løftet meg opp i luften hele tiden. Vi bor veldig nært egentlig, han er tydligvis NABOEN min. Det var litt sånn tilfeldig. Da vi kom til hver vår dør, kysset Leon meg på munnen og vi gikk hver vår vei. Jeg beit meg forsiktig i leppen mens han gikk mot huset sitt. Jeg gikk opp mot rommet og begynte å pynte meg til daten. Syntes d var rart at han ikke hadde ringt enda. Jeg så på mobilen, en melding fra ham. Jeg åpnet den i spenning, men ble skuffet. Jeg satt meg foran speilet og sa til meg selv. "Blir vel ingen date på meg, jeg hadde rett. Enda en dum kjendis som tror han kan få d han peker på" Jeg ble lei meg og begynte å gråte litt.
ESTÁS LEYENDO
One Direction - en ny vri på veien
FanficGuttene er tilbake fra turnee, de er blitt elever på en stor musikk skole og Harry har vært ute av seg selv for tiden. mer enn normalt. en dag møter han Katie, den perfekte jenta. Men Katie møter en annen gutt som klarer også å stjele hjertet hennes...