Teite unnskyldninger

85 2 1
                                    

Leon pov:

Døren til Katie sitt rom stormet opp og det var Harry som kom inn. Katie våknet brått. "Hva faen Harry? Pell deg ut av rommet mitt" Katie virket sinna på ham, hva var det om? "Hvorfor kom du ikke? Jeg trodde vi hadde en date" "Date?!"  Jeg så på Katie som hadde tårer i øynene. "Det var ingen date, det var et møte, et håp om at du ville slutte å være en kuk og heller være en gentleman. Men du sendte en melding og avlyste, så vær så snill og dra fra huset mitt" Katie hevet stemmen, hun var ganske alvorlig. "Jeg har ikke sen..."  Jeg dyttet ham ut døren. "Hun sa, gå ut av huset hennes" Harry reiste seg nølende opp og gikk sint ned. Jeg gikk inn på rommet og der satt Katie i sengen og gråt. Jeg løp bort til henne og satte meg i sengen. Jeg ga henne en stor klem. "Hadde du en date med ham?" "Nei.. jeg ville se.. om han kunne bli... en god venn av meg istedenfor.. men han sendte meg denne meldingen.." Katie viste meg mobilen hennes og jeg leste kjapt meldingen. Jeg gikk ut av klemmen og så henne i øynene mens hendene mine omfavnet det perfekte ansiktet hennes. "Han gjør deg bare trist, jeg ville aldri gjort deg trist. Ikke for noen grunn i verden" Jeg stirret dypt inn i de nydelige øynene hennes som var tårevåte. Jeg lente meg inn og kysset hennes på munnen. Det var som om hele rommet spinnet og det var bare oss to i hele verden. Kysset varte lenge.

Harry pov:

Jeg gikk stormende nedover gata mens jeg så irritert på folk som gikk forbi. Jeg sparket til en stein og hadde hendene i lommen. "Selvfølgelig velger hun Leon. Han er jo perfekt" jeg gikk å småtenkte før noen kremtet foran meg. Jeg så opp og der sto Katherine. "Hei kjekken" "Ikke i humør nå, Kathy" "Hva skjedde? Dumpet kjæresten din deg?" "Bare hold deg unna meg akkurat nå. Vil være alene" Jeg begynte å løpe, jeg kom frem til huset og der inne var politiet  De arresterte faren min. Jeg gikk løs på den politibetjenten. Jeg slo ham ned i gulvet og slo livshiten ut av ham. Han sluttet å puste. "Nei, nei, nei, nei, NEEEI"

One Direction - en ny vri på veienWhere stories live. Discover now