Falske forhåpninger

74 2 2
                                    

Katie pov:

Jeg tok av finklærne mine og gikk inn i en tettinnsittende genser og joggebukse. Mobilen vibrerte, det var Harry. Jeg orker ikke å snakke med ham. Jeg la meg ned i sengen og bladde nedover instagram. Hadde fått mange nye følgere og mange liker bildene mine. Men det var slemme folk der og. Leon ringte og jeg smilte med en gang

"Hei Leon" "Hei, hva er det? Du høres trist ut?" "Ingenting spesielt..." Jeg nølte. "Vent litt, jeg tar med meg brus, snop og is og du finner en film så er jeg hos deg om 5 minutter" Jeg fikk ikke sagt noe annet før han la på. Han får meg alltid til å smile. Jeg tok fjernkontrollen til tven og lastet opp netflix. Fant en skikkelig romantisk film, Love Actually. Det gikk 5 minutter før han stormet inn på rommet mitt med mange ting i armene sine. Jeg holdt på å dø av latter, før jeg hjalp ham. Vi tok et brett og satte kjeks og is oppi. Filmen varte en god stund så vi la oss tilbake i sengen og slappet av. Ca halveis i filmen så hadde jeg øynene igjen, jeg kjente at Leon kom nærmere meg og koste med meg. "Jeg elsker deg"  hvisket ham til meg før han kysset meg på hodet. Jeg smilte som en gææærning, så sovnet jeg.

Harry pov:
"Hvor er hun?" Jeg gikk fort frem og tilbake mens jeg stirret på Rolexen min. Halv 8. Hun er 2 timer for sein. Jeg ga blomstene til en liten jente som gikk forbi med moren, så dro jeg. Hendene i lommen subbet jeg bortover gateveien. Hun ditchet meg. Dette var jo hennes ide. Fuck it! Jeg begynte å løpe, og før jeg visste ordet av det sto jeg utenfor huset hennes. Jeg åpnet ytterdøren stille sånn at foreldrene ikke hørte meg, jeg listet meg opp trappen og åpnet døren hennes kjapt. "Hva i?!"

__________________________________

Unnskyld så seint og liten del, men jeg mangler ideer. Skriv ned forslag så er dere beeeest!

One Direction - en ny vri på veienWhere stories live. Discover now