Kjente gutter + en ny?

95 0 0
                                    

Vi stirret inn i hverandres øyne lenge før han kysset meg. Harry Styles kysset meg, hva? Jeg trakk meg litt unna og så ned i bakken. Harry tok hånden min og vi gikk ut døren. Vi gikk til en smoothiebar som var like i nærheten. Ingen sa noe. Det var stille og veldig kleint.
" det var et rart øyeblikk isted, men jeg likte det. Og jeg tror at jeg liker deg. Sånn veldig mye"  sa harry mens han stirret meg dypt i øynene. "Ehh, joda. Men jeg har nettopp møtt deg og jeg vil ikke hoppe inn i noe forhold, jeg håper du forstår" jeg reiste meg og gikk ut. Uten å se meg tilbake, han tok armen min men jeg rev meg ut. Jeg begynte å løpe litt.

På veien hjem var jeg i mine egne tanker, jeg kræsjet inn i noen. "Beklager, det var virkelig ikke meningen" Jeg stirret på gutten. Han var perfekt. Brunt hår, brune øyne, høy. "Det går greit, så lenge ikke du ble skadet" sa han og holdt meg på skuldrene. "Jeg nei. Umm, jeg heter Katie" "Leon her, går du på Beat on?" "Ja, begynte idag" "Kult, jeg og. Kan jeg følge deg hjem?"  "Det hadde vært fint" jeg smilte til ham og vi gikk sammen hjem.

Vi sto utenfor døren til huset. "Vil du komme inn?"  Jeg så ned i bakken og var litt sky. "Jatakk " jeg så på ham og smilte. Jeg åpner døren og vi gikk rett opp på rommet mitt. Vi satte oss ned i sofaen. "Hvor lenge har du gått på skolen?" Spurte jeg. " 3 år, en av de populære" "wow,imponerende." Før jeg visste ordet av det, satte han seg nærmere meg og la armen rundt meg. Han hintet til at jeg skulle legge hodet på brystet hans, d gjorde jeg. Han koste med håret mitt. Jeg sovnet. Jeg våknet flere timer senere i sengen min, og Leon holdt forsatt rundt meg. Jeg snudde meg og så på ham mens han sov. Han åpnet øynene og smilte. "Stirrer du på meg? Eller nyter du utsikten?" "Litt av begge deler" Jeg begynte å le. Så kysset ham meg. Ømt og lenge.
__________________________________
Håper folk liker historien og den lille vrien på veien. Nå er det 2 som liker Katie. Men hun kysser mye, sorry for d. Har dere ideer, skyt i vei

One Direction - en ny vri på veienWhere stories live. Discover now