Jeg bare lå der og så ham inn i øynene. Jeg smilte veldig, alarmen min gikk. Oj, det var morning allerede?! "Det er morning" jeg reiste meg opp og gikk bort til klesskapet mitt og skiftet til en shorts og en blå t-skjorte. Jeg tok håret opp i en hestehale og fikset sminken min. Han hadde skiftet også. "Hvordan skiftet du?" "Ekstra klær i baggen" "oja, smart hehe" jeg fniste. Jeg tok på parfyme og deo før vi gikk ut av rommet. Vi snek oss ut sånn at mamma og pappa ikke oppdaget at jeg hadde hatt en gutt på overnatting. Vi løp til skolen.
Harrys pov:
"Jeg tror seriøst jeg er forelska i denne jenta. Vi kysset igår og det var fantastisk!!" Jeg sto med guttene på skolen og jeg så at Louis så ned i bakken som om han var lei seg. Men jeg ville ikke lagd noe stor deal ut av det. Vi hørte veldig pesing med inngangen, jeg snudde meg. Der sto Katie med en annen gutt, de holdt hender og lo. De gikk rett forbi oss uten å legge et øye på oss. Jeg sukket. "Jeg skal ikke miste henne til en vanlig gutt" jeg stormet bort til dem og kremptet. De snudde seg, Katie så ut som hun hadde sett en spøkelse. Gutten smilte og stirret på meg tøft. "Kan vi hjelpe deg?" "Hold deg unna henne, hun er min" jeg tok tak i armen hennes, før han tok henne tilbake og tok hånden hennes. "Jeg tror hun skal bestemme det, syntes ikke du Katie?" Hun nikket og så litt trist på meg. Jeg bare gikk surt og guttene fulgte etter meg.
"Hva faen var det, Harry? Over en jente? Det finnes flere jenter, foreksempel Ludsilla i dansetimen. HUN er en skikkelig babe ass" Niall plystrer og vinket til henne. Hun smilte faktisk tilbake. "Det er bare noe med henne som gjør det. Dette er ikke vanlig meg, jeg er ikke sånnnvanligvis. Men nå er jeg det, og jeg vil ikke miste henne" "ennjente du møtte IGÅR har du bestemt at er din sanne kjærlighet?" Zayn så dumt på meg. " dere bare overdriver" jeg kastet et siste blikk mot dem og de klemte før de gikk inn til dansetimen. Jeg ble litt skuffa inni meg. Det var mange som trodde de allerede var sammen. De kunne væe det, men jeg tillater det ikke!!!
YOU ARE READING
One Direction - en ny vri på veien
FanfictionGuttene er tilbake fra turnee, de er blitt elever på en stor musikk skole og Harry har vært ute av seg selv for tiden. mer enn normalt. en dag møter han Katie, den perfekte jenta. Men Katie møter en annen gutt som klarer også å stjele hjertet hennes...