Kjærlighet på spill

107 0 5
                                    

Katie pov:

Vi var inni dansetimen, Leon er en såå sykt flink danser. Han visste meg noen moves, jeg klappet og smilte. "Katie, dette kommer kanskje litt brått på. Men ballet er her snart og jeg lurte på om du ville være daten min?" Ham tok hendene mine og holdt dem mens han stirret meg inni øynene. Fysøren, han har så fime øyne!! "Det vil jeg gjerne!" Jeg hoppet opp i en klem og han tok meg imot. Han drev og snurret meg rundt, men han dtoppet brått og slapp meg ned. Jeg snudde meg og så harry og guttene stå å se på oss i døren. "Umm.. skal dere ha dansetime nå..?" Jeg så forsiktig og søtt mot Harry. "Ja, og det er pardans forresten" Leon too raskt hånden min og dro meg inntil ham. Han tok armen rundt meg, det føltes godt. "Og hintet var?" Da leon og så oppfordrende på Harry. "Jeg vil danse med dama mi" leon begynte å le. "Dama di? Der tar du litt feil. Hun er ingens dame, ingen av oss eier henne. Det er henne avgjørelse. Så slutt å behandle henne som en hund og la henne være i fred" Leon gikk vekk. Jeg så på Harry. "Han har rett. Ingen eier meg, hvis du vil ha meg så begynn å behandle meg som et menneske"

Jeg snudde meg og gikk bort til Leon som var lei seg i et hjørne. "Hei, går det bra?" Jeg la hendene mine på skuldrene hans. "Joda, men sist gang jeg gjorde det mot en gutt over en jente så fikk jeg bank og mast jenta" "du vil ikke miste meg" jeg smilte og ga ham en stor klem. Jeg kjente allerede øyne som stikket meg i nakken. Jeg trakk meg ut av klemmen da danselæreren, Germi kom inn døra. "Okei klasse, velkommen tilbake. Vi skal starte året ved pardans, så ikke bare stå der! Finn dere en dansepartner" Jeg tok Leon sin hånd og smilte til ham. Men den andre hånden min ble tatt av Harry. "Ikke kag en scene Harry, seriøst. Jeg traff deg igår, la meg få litt rom. Og feg har allerede en dansepartner" jeg trakk meg nærmere Leon og han la armen sin rundt meg.

Leon pov:

Jeg la armen min rundt henne og så på Harry som var drittsur. Han kysset henne på munnen og hun kom seg ikke unna, jeg dyttet ham unna hardt. "Hva søren?! Ikke behandle henne sånn" jeg så bak til Katie som hadde tårer i øynene. Jeg ga henne en stor klem. Jeg kjente at hun gravde ansiktet inn i brystet mitt og de små tårenen hennes landet på t-skjorten min. Germi ba oss om å stille opp sammen med partneren vår. "Går det bra?" Jeg smilte til henne og prøvde å få øyenkontakt. Da hun så på ,eg, var øynene hennes tårevåte og hun smilte å nikket. Vi begynte å danse.

Etter dansetimen tok jeg henne i hånden og vi gikk til skapene våre for å hente skifteklærene våre. Vi lo og snakket om alt og ingenting. Hun snudde seg kjapt og så på Harry som hadde tatt henne rundt hoftene. Hun trakk seg unna og snublet i baggen sin. Harry hadde en litt blodig hånd. Hva hadde skjedd?

One Direction - en ny vri på veienWo Geschichten leben. Entdecke jetzt