Lauv- Love Like That dinleyerek yazdım ve okudum tavsiye edilir 💓💓
Our Night Like a Light, 6. Bölüm
●○●"Şöyle kaşlarını çatıp boşluğa dikme bakışlarını. Beni korkutuyorsun."
Jimin Taehyung'un sesiyle dağılan dikkatini ona çevirdi. Ama bir şey söylememişti. Bunun yerine diğeri yeniden konuştu. "Yine ne oldu?"
"Hiçbir şey olmadı Taehyug."
"Bu hiçbir şey olmamış halin mi? Hâlâ aynı mısınız?"
Omuz silkti. "Ne farklı olacaktı ki?"
"Farkında mısın, sen umursamıyormuş gibi davranmaya çalıştıkça daha çok umursuyorsun."
"Neyi?" Jimin bilmiyormuş gibi sordu.
"Jungkook'u."
"Jungkook'u neden umursamıyormuş gibi davranayım ki? O benim arkadaşım."
Taehyung ona bayık bir bakış attı. Bu gün ikisinin de işi erken bitmişti ve oturup tavuk bira ikilisi yapmak için geldikleri mekanda Jimin daha çok midesini içki ile dolduruyordu. Yine. "Alkolik olman çok yakın farkındasın değil mi?" Jimin omuz silktiğinde başını olumsuz anlamda salladı kendi kendine. "Karaciğerine Jungkook muamelesi mi yapıyorsun acaba?"
"Ne saçmalıyorsun Taehyung?"
"Umursamamaya çalıştığın şey Jungkook," dedi yeniden. "Ve aşk dolu geceniz."
"Cidden ikiniz birlik olmuş gibi sinirlerime oynamayı keser misiniz artık?" Bir anda patlamıştı.
Taehyung teslim olurcasına ellerini kaldırdı. "Hadi beni anladım, sinirlerini bozuyorum- ki her şey senin iyiliğin için, ama Jungkook ne yaptı?"
"Hiçbir şey!"
"Hiçbir şey yapmadan sinirlerini mi bozdu? Sorunun seninle ilgili olmadığına emin misin?"
"Taehyung," dedi Jimin bitkince. "Cidden yoruldum. Kes şunu artık."
"Hey, ben bir şey yapmıyorum..." Kızarmış tavuğundan bir ısırık aldı. "Umursamamaya çalıştığını kabul et gitsin,"
"Çalışmak diye bir şey yok. Umursamıyorum o kadar."
"Unuttun gitti yani?"
"Evet. Hatta bu gün yine Jongin-shi ile konuştum. Herkes kendi yoluna bakıyor."
Taehyung dudaklarını büzdü. "Hiç sevemedim o herifi."
"Görmedin bile."
"Olsun. Fazla... Fazla istekli gelmiyor mu gözüne? Bu normal mi yani?"
Jimin kendisini öpmek için eğilen Jongin'i hatırladı, üstünden üç gün geçmesine rağmen anın tuhaflığını hatırlıyordu hâlâ. "Umurumda değil. İstekli olup olmamasını düşünmüyorum, onunla ciddi bir şey düşünmediğim gibi. Daha uzun yıllar bir ilişkiye girmek istediğimi sanmıyorum,"
"O zaman? Jongin bundan haberdar mı peki?"
"Evet. Olmasa da açık açık söyleyebilirim. Beni sıkacağını ya da illa bir isim koymak konusunda ısrar edeceğini sanmıyorum, öyle biri değil."
"Tanışalı daha birkaç gün oldu ama... Onu Jungkook'u unutmak için kullanmadığına emin misin peki?"
Jimin bardağını bitirdiğinde garsona bir yenisi için seslendi. "Hayır tabii ki de. Taehyung... Jungkook ile olan o geceyi çoktan unuttum. Ona arkadaşım olarak ihtiyacım var, anlıyor musun? Ne idüğü belirsiz bir şey olarak değil."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
our night like a light •ʲⁱᵏᵒᵒᵏ
Fanfiction(tamamlandı) On yılı aşkındır süregelen dostlukları, bir gece ansızın sarhoşluğun verdiği etkiyle gelineceğini hiç düşünmedikleri o noktaya sürüklenmişti. Jungkook içindeki duyguların gün yüzüne çıkışını daha fazla bastıramıyordu. Jimin ise çareyi h...