po príchode domov

413 19 0
                                    

Pohľad Kláry:
Je to len pol hodina od toho ako vhalani odišli a už teraz mi chýbajú. Hlavne Matty. Ako inak samozrejme. Napísala som mu.
K-Ahoj láska♥🔥
M-Ahoj miláčku♥♥
K-Už teraz mi veľmi chýbaš.
M-Ne tak jako ty mne😘.
K-Ooo. Akú máš cestu?
M-Ujde to.
K-To je dobre.
M-Jo to jo. Napíšu ti když přijedu domů. Mám málo dat. Zatím pa. Miluju te♥♥♥
K-Aj ja teba. Pa.
On je tak skvelí. Čo skvelí dokonalí. Pustila som si pesničky a onedlho som zaspala. Zobudila som sa až na našej príjazdovej ceste.

Pohľad Dejzra
Já se hrózne moc nudím. Asi nekomu napíšu. Jo napíšu Samovi.
D-Cs Same
S-Čuus
S-Aká je cesta?
D-nudná😒
S-verim.
D-už jste doma?
S- nie ešte tak 20 minút. Klára práve zaspala.
D-Tá musí být roztomilá😢
S-Dočkaj času. Veď ty si nájdeš tu pravú.
D-Ja ji už našel. Spí vedle tebe.
S-Nebuď tak pesimistický.
D-promiň ale já si nemúžu pomoct...
S-fakt neviem sko inak ti v yomto poradiť.
D- To vúbec nevadí. Já to nakonec předýchám.
S-ako povieš...

Pohľad Vituu:
Právě jsem nasednul na vlak a o necelé 3 hodiny jsem doma. (vymyslene) Mám opravdu dost času na přemýšlení. No tak asi ne. Napsala máma že nebude doma když přijedu. Prí nekam jela. Já jí odepsal že budu doma. Ona mi ješte napsala že můžu jít ven a můžu tam být jak dlouho chci. Supr. Půjdu zapít smutek. Aaa ja vážne nedokážu na Kláru myslet ani na 5 minut. Ale mněl bych na ni zapomenout. Je Mattyho. Vlastně jim to i přeju. Musím uznat že jim to sekne.

Pohľad MaTTema:
Vážne mně štvalo že už nemám moc dat. Já si se Klárkou tak moc vhci psát. Nuž co už. Budu si s ní psát až dojedu domů.

Dnes trochu kratšie ale nebojte sa ono to postupne pôjde.

SMTV LOVE STORY//Fanfiction//DokončenéDonde viven las historias. Descúbrelo ahora