Κεφάλαιο ⁴⁰

1K 70 0
                                    













Ανοίγω τα ματια μου και βλεπω πως ακομη δεν εχει ξυπνήσει. Αποφασίσαμε οταν εχουμε ευκαιρια να κοιμόμαστε μαζι.


Ακομη και αν εγω εχω να παω στην σχολη και εκεινος στην δουλειά.


Η αλήθεια ειναι οτι για την εταιρία ξυπνάμε λιγο αργότερα και δεν θελω να τον ξυπνάω απο τοσο νωρις.


Φοράω τα ρουχα που εφερα χθες εδω αθόρυβα και με νωχελικές κινήσεις.


Θα προτιμούσα να περασω ολη τη μερα μαζι του αλλα ξερω πως υπάρχουν και αλλα πραγματα που πρεπει να κανω.


Οταν ειμαι ετοιμη κοιταζω τον εαυτο μου στον καθρέφτη και φτιάχνω λιγακι τα ατίθασα μαλλια μου.


Παιρνω στα χερια μου το κινητο μου και τα κλειδιά και τα βαζω στην τσέπη μου.


Παίρνω επίσης την πανινη τσαντα μου με τα βιβλια που χρειάζομαι για σημερα και αφου σκύψω και του δώσω ενα απαλό φιλί στο μέτωπο ανοιγω την πορτα και βγαινω εξω.


Φτανω στην είσοδο και αναμένω για το ποτε θα δω το αμαξι του Κερμο.


Μιλήσαμε χθες στο τηλεφωνο και δεν τον ακουσα παρα πολυ καλα,οταν του ζήτησα να μου πει τι έχει ειπε πως θα ηταν καλύτερα να μου εξηγήσει απο κοντα.


Δεν τον πιεσα παραπάνω γιατι σεβάστηκα το οτι δεν ηταν καλα. Σημερα ομως δεν θα τα παρατήσω τοσο ευκολα.


Θα μου πει τι έχει για να τον βοηθήσω. Ειναι φιλος μου και σαφώς θα κανω οτι εκανε και εκεινος απο τότε που με γνώρισε.


Θα σταθώ διπλα του θα του δώσω τις συμβουλές που πρεπει και θα του δώσω κουράγιο για να τα καταφέρει.


Οταν βλεοω το αυτοκίνητο του γεματη χαρα κατεβαίνω τα σκαλια και πηγαίνω τρέχοντας.


Μολις μπαινω μεσα και κλεινω την πορτα του δίνω ενα φιλι και μια αγκαλια και του χαμογελάω πλατιά.


"Λοιπον;"ρωταω έυθυμα κοιτώντας τον καθως εκεινος κουναει το κεφαλι του κάνοντας πως δεν καταλαβαίνει που το παω.


"Ελα,ξερεις πως χθες δεν σε πίεσα να μου πεις τι εχεις αλλα δεν μπορω να συνεχίσω να το αγνοώ σαν να μην τρεχει τιποτα. Πες μου γιατι εισαι ετσι;"τον πιέζω τωρα και φαίνεται πως ειναι εξω απο τα νερα του καθως δεν έχει κανει ουτε ενα αστειο.


The catfish.Where stories live. Discover now