Χτυπαω την πορτα και περιμένω να μου ανοίξει. Κοιταζω την ωρα για να βεβαιωθώ μηπως και εχει φυγει και δεν ειναι μεσα.
Πριν το καταλάβω ομως η πορτα ανοιγει και εγω ψαχνω με το βλεμμα μου το δικο του για να δω την έκφραση του.
"Κ-καριν;; Τι κανεις εδω;"ρωταει και επειτα το βλεμμα του κατεβαίνει στο χερι μου οπου φυσικά κραταω την βαλιτσα μου.
"Γεια σου Τζον,δεν χαίρεσαι που με βλεπεις;"ρωταω ηρεμη κοιτωντας τον και εκεινος γουρλωνει τα ματια του.
"Μα τι ειναι αυτα που λες; Φυσικα και χαιρομαι. Περνά μεσα"λεει και ανοιγει διάπλατα την πορτα και τραβαω την βαλιτσα μεσα στο σπιτι.
Την αφηνω σε μια άκρη και έπειτα γυρναω να τον κοιταξω αμήχανα καθώς δεν ξερω τι και πως πρεπει να πω.
"Η Βαλίτσα..τι ρόλο παίζει; Υποτίθεται εμεις..χωρίσαμε"λεει καθως με κοιταζει και φαίνεται νευρικός.
"Ναι. Δηλαδή οχι. Δεν χωρίσαμε..είμασταν απλα σε διάσταση εννοώ ξερεις...ενα μικρο διάστημα χώρια για να καταλαβει ο καθενας μας τι θελει και τι χρειάζεται σωστα;"ρωταω κοιτωντας τον.
"Δηλαδη μου λες πως πλεον ειμαστε ξανα μαζι;"ρωταει εντονα και με κοιταζει εξεταστικά.
"Αν ηθελες και εσυ ναι. Νομίζω πως μπορούμε να προσπαθήσουμε τωρα πολυ πιο υπεύθυνα για εμας"δηλωνω και εκείνος με πλησιαζει και με αγκαλιαζει.
Πλεον έκπληκτη απο την αντίδραση του σηκώνω αργα τα χέρια μου και τα φέρνω γυρω του για να τον αγκαλιάσω.
Οταν τελικά το κανω νιωθω το κράτημα του να σφίγγεται περισσότερο γύρω μου και ακόμη και αν τον ξερω πλέον παραπανω απο 1 χρονο μου μοιάζει κατι ξένο ολο αυτο.
Το κινητο μου αρχίζει να χτυπαει στην τσεπη μου και εκεινος απομακρύνεται μαλλον για να με αφησει να το σηκώσω,πραγμα που δεν εκανα απο οταν εφυγα απο εκεί.
"Μπορω να παω λιγακι στο μπανιο;"ρωταω ανηχανα και εκείνος αμέσως απαντάει.
"Ναι,ναι φυσικα και μπορεις να πας μωρο μου. Μην ξεχνάς αυτο ηταν το σπιτι σου πριν σχεδόν 1 μηνα"λεει και εγω γνεφω με ενα αμηχανο χαμόγελο.
Πηγαινω προς τον μπανιο και κλεινω την πορτα και την κλειδώνω.
Βγαζω το κινητό μου απο την τσέπη και οταν βλέπω το ονομα του στην οθόνη πετάω το κινητό στο μάρμαρο.
YOU ARE READING
The catfish.
FantasíaΗ Καρίν τον τελευταίο καιρό επηρεασμένη απο την απομάκρυνσή και αγνόηση του αγοριού της,σχεδόν καταρρέει ψυχολογικά. Με αποτέλεσμα να στραφεί στο πρώτο πράγμα που την κάνει να νιώθει λίγο καλύτερα. Ένα τυχαίο μυνήμα στο κινητό της,την βάζει σε ενα...