Κεφάλαιο ⁶³

934 63 3
                                    












"Μα πατερα δεν καταλαβαίνεις!"ακουω την φωνη του Μαξ να φωνάζει και ανοιγω αμεσως διάπλατα τα ματια μου.


Κοιταζω γυρω στο δωμάτιο μας και αφου δεν τον βλεπω πουθενά προσπαθω να καταλάβω αν έβλεπα κάποιο όνειρο.


"Οχι,οχι δεν εχεις ιδέα! Δεν ειναι ετσι τα πραγματα."μιλαει αποτομα και δυνατά και καταλαβαίνω πως ειναι ακριβώς έξω απο την πορτα του δωματίου.


" Αν με αφησεις να σου εξηγήσω θα καταλάβεις."λεει και απο την φωνη του μπορω να καταλάβω πως τα πραγματα δεν πανε και τοσο καλα.


Μαλλον η επίσκεψη του Τζον μας δημιούργησε προβλήματα. Γιατί καθε φορα να μας συμβαίνει αυτο γαμωτο;


"Γαμωτο"λεει και σηκώνομαι απο το κρεβατι και τον βλεπω να ξανα βαζει το κινητο στο αυτί του καθως κόβει βόλτες πανω-κατω νευρικα.


"Γιατι εδωσες την διεύθυνση στον Τζον; Μου έχεις δημιουργήσει ενα σωρό πρόβλημα. Εξαιτίας σου δεν μου μιλανε οι γονείς μας."λεει στο τηλέφωνο και καταλαβαίνω αμεσως οτι μιλαει με την Τζίνα.


Αλλα αυτο το πραγμα παραπαει. Πως γίνεται να φτάσουμε μεχρι εδω; Να μην του μιλανε οι γονείς του; Οχι δεν ειναι σωστο αυτο.


"Οχι δεν καταλαβαίνεις. Δεν μπορείς να καταλαβεις οτι δεν επιδιωξα να συμβεί οτι συνέβη. Δεν θελαμε να ερωτευτουμε γαμωτο. Ομως εγινε και αυτο δεν θα μπορεσεις να το αλλαξεις με αυτην την συμπεριφορά και οτι κανεις. Ενα μόνο σου λεω,για οτι κανεις θα με βρίσκεις μπροστα σου απο εδω και στο εξής αφου ετσι το θέλεις"λεει και το κλείνει και πετάει το κινητο του απο τα σκαλιά κάτω.


"Γαμωτο"ξανα λεει και στηρίζει τα χερια του στο κάγκελο του ορόφου. Τον πλησιάζω αργα και βαζω και εγω τα χερια μου διπλα απο τα δικα του.


Γυρναει να με κοιταξει ξαφνιασμένος και συνοφριωνει τα φρύδια του καθως ξεφυσαει.


"Σε ξύπνησα μωρο μου,συγνώμη"λεει και γυρναει για να με αγκαλιασει αλλα τον προλαβαίνω γυρνώντας και εγω προς το μερος του και πιάνοντας τα χερια του.


"Μαξ..."μιλαω αλλα κανω παύση πριν καν αρχίσω και εκεινος δεν μιλαει και με κοιτάζει. Πως μπορω να το πω αυτο;


"Μαξ...δεν γινεται αυτο να μείνει ετσι. Δεν γίνεται να μην μιλας με τους γονεις σου και να μαλώνεις με την αδερφή σου και να της μιλας ετσι,σαν μα ειναι ο μεγαλύτερος εχθρός σου"λεω δειλά και σε σιγανό τόνο.


The catfish.Where stories live. Discover now