Sabah gözlerimi çok zor açtım. Dün gece eve geç gelmiştim. Abim ve Öykü gittikten sonra biraz daha oturmuştuk. Saate baktım neredeyse 12'ydi. Bugün pazardı. Yani geç kalma stresi yok.
Mutfağa indim. Zaten sadece oradan ses geliyordu. Herkes uyanmış resmen. Mutfağa girince abim yanağımı sıktı ve "Günaydın." dedi.
Ardından Öykü de "Günaydın." dedi.
"Sana da günaydın Öykü." BİR SANİYE ÖYKÜ?!?
"Öykü?!"
"Selam." Bu sırıtışın iyi bir şey mi olduğunu kötü bir şey mi olduğunu bilmiyordum.
"Tamam sana anlatıcam her şeyi."
--Önceki Gece Öykü'nün Ağzından--
Tam Serkan'a döndüm öpücem. Birden elimden biri tutup çekti beni. Arabaya bindiğimiz gibi gaza bastı.
Şu anda rüyada olabilirim. Bildiğin Hakan beni kıskandı. REsmen kıskandı...değil mi?
Arabayı kenara çekti. Derin derin nefesler aldı. Sanırım sakinleşmeye çalışıyor.
"Hakan ne yaptığını sanıyorsun? Burda ne işimiz var?"
"Parti sıkıcılaşmıştı. Seni de kurtarmış oldum hem."
"Yani kesinlikle beni kıskanmadın ve o yüzden Serkan'ı öpmemi engellemek için yapmadın."
"Aa Serkan'ı mı öpücektin. Hiç farketmedim." Sen onu benim külahıma anlat canım.
"Peki o zaman geri götür de Serkan'ı öpeyim. Zaten ilk öpücüğümü Serkan gibi ultra yakışıklı birinden almak çok güzel olucak." Sinirle arabadan çıktı. Biraz bekledikten sonra benim kapımı da açıp beni sışarı çıkardı.
"Saçmalama Serkan ilk öpücüğünü alamayacak."
"Nedenmiş o acaba? Benim ilkim değil mi? Kİme istersem ona veririm." Konuşmanın gidişatı hayra alamet değil.
"Yok öyle bir dünya Öykü. Beni sinir etme bak." Manyak mı ne ya? Hem kıskanmıyorum diyor, hem de yaptığına bak.
"Sana ne Hakan. Hani sana ne? Kıskanmıyorsun sonuçta. Şimdi yoldan geçen birini de öp-"
Hakan'ın dudakları sözümü ke-. Şaka şaka. Sadece bağırması sözümü kesti.
"YETER!" Bir kaç saniye kararsız gözüktü ama sonra konuşmaya devam etti.
"Kıskandım. Tamam mı, mutlu musun? Seni kıskandım." Ben hala şoku atlatamamışken bana doğru iyice yaklaştı ve ellerimi tuttu.
"Kıskandım Öykü. Hem de deli gibi. İlk öpücüğünün sahibi hatta diğer öpücüklerininki de ben olmak istiyorum. Başka biri seni öpemez. Öpmeyi geç dokunamaz bile. Bak benden romantik sözler bekleme. Odunun tekiyim ama ellerinin ve dudaklarının sahibi, o güzel gözlerinin parlayarak baktığı ve güldüğün tek kişi olmak istiyorum."
Gözlerim geçirdiğim şokla açıldı. Sanırım ölüyorum. Beni Hakan'ın gamzelerine gömün. Ben hala malak gibi bakarken o bana doğru yaklaşmaya başladı. Ve beni öptü. HAKAN BENİ ÖPTÜ.
Tabiki karşılık verdim. Salak mıyım ben? Kaç yıldır bekledğim şeyi tepicem. Dudaklarımız ayrıldığında "Benim sevgilim olsana ya?" dedi.
--Şimdiki Zaman Hazal'dan devam--
"Oha ee sen ne dedin. Aslında burda olduğuna ve abimin kıyafetlerinden giydiğine göre kabul ettin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADER
RomanceHerkesin kaderinde biri vardır. Bazıları onu bulmuştur, bazıları hala bekliyordur. Bu hikaye kendi kaderindekini bulmaya çalışan kızı anlatıyor. Hep yanlış kişilerle birlikte olmuş Hazal en yakın arkadaşı Defne yüzünden bir ilişki bulma sitesine üye...