BAB 18 ♤

93 8 0
                                    

"WOI IZZ KAU TERLAMPAU BETUL!" jerit Firash.

"BIAR BETUL LA BONGOK BUKAN TERLAMPAU BETUL" kata Farish.

"Korang pon senyap la sikit, orang lain dengar macam mana, adoii" bisik Izz.

Mereka sekarang ni ada di kolam renang di rumah Farish dan Firash.

Kata si kembar nak ajak study, tapi asyik berdating aje. Izz pon yang tak tahu nak buat apa lalu membuka cerita pasal kes beg sword tu.

Nasib Mellinda tak ada, dia ada private class katanya.

"Serious la Izz?" - Nurin.

"Aku nak tipu buat apa Rin, betul la" - Izz.

"Habis tu mana sword Lis?" - Syera.

"Ada dengan Sir Adrian." - Izz

"Habis tu macam mana keadaan sword tu?" - Firash.

"Are you stupid Rash? Yang kau tanya keadaan sword buat apa, baik tanya keadaan Lis" - Nurin.

"Entah, bahlol pakwe kau ni Ra" - Firdaus.

"Suka hati aku la soalan aku, aku humban dalam kolam ni karang korang berdua ni baru tau" - Firash.

"Hish, serabut la aku korang ni asyik gaduh je. Kasi la Izz cerita." - Ainaa.

"Hmm keadaan Lis ok je selepas doc masukkan air, sekarang abang Ar kata dia tengah rehat. Abang Ar tak bagi dia sambung sekolah. That's mean dia tak ambil SPM. Abang Ar akan cari course yang tak pakai sijil SPM untuk Lis. Tapi keadaan sword Lis, tak okey. Masa aku jumpa tu beg nya dah kotor. Bila aku buka sword tu banyak kesan calar dan dah bengkok bengkok. And bila Lis pukul aku dengan sword tu makin belok jadinya." terang Izz panjang lebar.

I'm Yours , You're Mine ♡Where stories live. Discover now