BAB 23 ♤

88 9 0
                                    

"Hello Mell"

Bunyi suara yang dirindui kedengaran di corong telefon.

"Ya mommy, rindu ke"

"Mestilah, ni bila nak balik. Dah 2 minggu tak balik. Tak rindu ke orang kat sini?"

"Gila tak rindu mommy, everytime Mell fikir tentang orang sana. Tapi Mell tak dapat balik lagi la mommy, Mell busy lately ni. BANG ZORO BAGI ASSIGNMENT BANYAK"

Mellisa berkata kuat supaya Abang Zoro yang berada tidak jauh dari nya itu dengar.

Tersengih Abang Zoro mendengarnya.

Sudah sahaja dia berborak dengan mommy nya, dia pergi ke arah Abang Zoro.

"Dah puas mengadu?" tanya Zoro.

"Emm dah. Mommy kata nanti mommy datang sini dia nak babap abang." ujar Mellisa sambil mengemas barang-barangnya.

"Ok abang tunggu, ni Mell balik dengan siapa? Hujan kat luar tu."

"Nanti Hazif datang."

"Okey"

Mellisa keluar menunggu Hazif. Kembar tu semua dah balik dulu. Mentang-mentanglah expert pasal photography ni, segala assignment sekejap je siap.

Hazif dan Hasif iya la siap awal nak pergi ke studio modelling nya tapi si Hanna sengaja tinggalkannya sorang-sorang.

'Pin pin'

Hon kedengaran. Hazif sudah sampai dengan menaiki BMW Turquoise nya.

Disebabkan jarak agak jauh, Hazif terpaksa keluar dengan payung.

"Dah siap semua" tanya Hazif.

"Dah, tu pon abang zoro tolong. Kalau tak dia kata Mell kena tidur kat studio" kata Mellisa dengan nada merajuk.

I'm Yours , You're Mine ♡Where stories live. Discover now