Minden azon a napon kezdödöt amikor találkoztam azzal az idióta öngyilkosság mániásal. Tissztán emlékszem még arra a napra de attól a pillanattól gyökerestöl meg változót az életem.
-Chhuuuyyaa~
Lépet óda a kötszer pazarló.
-Róhadj meg Dazai!
Förmed rá a kis törpe és csak úgy árasztóta magából a negatív energiát ha a társa közelebben van.
-Jaj! Ne legyél már ilyen pukanc chibi~
-Te kis! Ne hívjál már chibinek! Meg mondtam már neked százszor! Nem is vagyok annyira kicsi!
Pattogót a kis vöröske mert útálta a ha a mérete miatt piszkálják. Chuuya 3-dolgot útál a legjobban.
1. Ha a kalapját elveszik.
2. Ha Dazai hülyeségeit kell halgatni.
3. De amit a legjobban útal ha a méretei miatt piszkálják.
-Ohh chibi ne szerénykedj te is tudod hogy egy kerti törpe vagy~ Vald csak be!
-Soha! Nem vagyok annyira kicsi!
-Majd 20centivel kissebb vagy.
Ez ment egy ideig amig Mori be nem nem hivata öket ma
gához de ahogy be menetek csak azt látták hogy megint Elisa-chant öltözteti. Mint mindig...
-Nem és nem! Nem fogom ezt fel venni Rintarou!
-Naaaa Elisa-chan! Kérlek!
-Öhmm.... Fönök.
-Oh Daza-kun Chuuya-kun! Végre itt vagytok!
-Mitt akartál tölünk Mori-san?
-Lenne nektek egy feladatom.
Mondta mosolyogva
-Na és mi lenne az a feladat?
-El kellene tüntetnetek az útból egy elenséges Maffiát.
-Mimikir.
-De hát te keztél ki velük csak hogy-
-Hogy meg szerezem az Áldótt Vállalkozás engedélyét már majdnem a kezeim között van de inkább van egy fontosabb dologot is mint az elpusztitása.
-Még is mi fönök?
-Akutawa-kun oda ment Oda-át már oda küldtem de nem vagyok benne biztos hogy vissza térnek.
-Odasaku meg tagadta az ölést..... Megyek.
Indult el Dazai az ajtó felé.
-Hé várjál már meg te nyómorult
Elindultak a kiköző felé mert azt mondták hogy Akutawa oda ment majd egyszer csak lövéseket hallóttak.
-Lövések?
-Sisess Chuuya!
Indult el gyorsabb tempóban Dazai a vörös meg követe.
-Hé Dazai hova ez a nagy sietség? Csak nem halnak meg!
De nem is figyelt arra hogy mit mond a társa csak ment tovább és egyfolytában a barátján járt az esze. "Meg ne halj!,, De mire oda értek már nem volt ott senki és már néma csend honolt a környéken.
-*sóhaj* Úgy tünik hogy már nincsenek itt na akkor én megyek is a Lupin-ba!
-Mi?! Megint iszol?
-Te is szokták inni úgy hogy ne pattogj chibi~
-Esküszöm hogy egyszer kinyirlak!
-Jaj de jó! Meg köynited a dologomat és akkor már nem is kell keresnem egy folyót sem csak darsd is be az ígéreted!
-Te aztán beteg vagy...
Mondta a vörös a szuicid hajlamunka majd külön váltak utjaik.
Dazai szemszöge
Elindultam a Lupin-ba majd meglátam Odasaku-t úgy látom hogy jól van.
-Üdv Odasaku.
-Oh Dazi. Hallottam hogy utánunk jöttetek.
-Igen. Hé Odasku halanod kel ma lövöldözés volt!
-Az elött miután utánunk jöttetek?
-Igen! Egy raktárban üzpárbajoztam egy elneséges szervezetel akikenek tele volt a kamionjuk gépfegyverekkel.
-Azok aztán a fegyverek. Na és honand szerezted azokata a szebeket? A lövöldözés alatt megsérültél?
-Az akcióban rám jött a szükség~ Tudod hogy értem. Aztán a nagy sietségben árokba estem.
-Értem. Meg esik néha ha az ember nagyon siett.
-Sajnos meg ám!.....Olyan szánivaló szegény párák voltak ahogy zokogva rohantak el amikor müködésbe hoztam a csabdámat.... Miattuk megint életben maradtam...
-Dazai....te is tudod van egy mondás a Dokkmaffián belül a te elenségeidnek a nagy pekje az hogy pont a te elenségeid.
-.....Miért?...Olyan fura még mindig ez a mondás!
-Már maga a véres sötét tettedid még néhyán Dokkmaffián tagot is meg rémit.
-Hát én ehezz értek! És ha ahoz értek hogy gyilkoljak akkor azt is fogom tenni.
-....
-Áhhhhh már nagyon unom! Nincsen valami könyebb és százsázalékig biztos modja az öngyilkosságnak!?
-Nem tudok ebben segíteni szerncsére.
-Odasaku. A férfi féli a halált de még is halál közeli élménybe kerülnek. Még a könyvekben is halál fiai. Ez az emire én vágyok. Érted? Na akkor ennek szelemében kaphatok egy pohár tisztitószert?
-Nincsen.
-Na akkor probáljuk máshogy~ Egy pohár tisztitószert alapú koktélt?
-Az sincsen.
-Egek....
-Szetintem ez buktad Dazai.
-Odasaku-san engem miért nem hivtatok meg?
-Ango!
-Még vezetni fogok úgy hogy csak paradicsom levet.
-Rég találkoztunk~ Hogy vagy?
-Pocsék napom volt nagyon sokáig tartott eladni a csempészárut.... Nagy nehezen sikerült megszreznem az órát. Ez lefedi a negyedéves tranzakció 74% százalékat.
De...
-Néha olyan furákat mondasz Ango~
Vágtam belle a szavába.
-Akkor inkább figyelj jobban.
-Hm... Ugy tünik hogy Ango-t is megrészegül a munkában. Nincs egyedül ezzel.
-Mi? Megrészegül?
-Igen megrészegül. Mámorcsimbik vagyunk. Már nágyon régota együt iszogatunk visszontte Odasaku soha nem beszél a munkájáról.
-Nem akarlak untatni titeket mint a szervezet legalacsonyabb raguja ként.
-Megint csak ezt mondod... Naaa mondjad már el legalább a mai napod.
-*sóhaj* Na jó... Lebonyolitotam egy találkát az egyik fedőcségünek fönökének a feleségével. Meg megbüntetem egy gyereket aki lopot pár dolgot az egyik védelmünk alalt áló boltból meg még elküldtem egy melegeb éghajlatra egy fickot az egyik irodánk környékéről és ennyi.
-He Odasku! Cseréljunk munkát léci! Én is elakarok küldeni mebereket!
Mondatam csillogó szemekkel.
-Dazai-san ez nem neked való munka.
-Igen. Felrobbanál.
-Felrobbnanák! Ango hallotad mitmondot! Azt mondta felrobbanék! Én felrobbanék! Milye gyönyörű öngyilkosság lenne~ Szerinted milyen messze repülnék?
Ango meg csak a fejét fogta.
-Mit tudom én! Nekem kéne tudnom!?Hé Dazai-san felrombbantasak aztán meglátjuk milyen messze fogsz szálni!?
-Komolyan!? Meg tenéd értem??!
-Hát ha tovább idegesítesz akkor tényleg megetszem! *Sóhaj*
Majd felemeltem a poharamat.
-Mire iszunk?
Kérdezte drága pápaszemes barátom.
-Nem tudom bármire. A kivert kutyákra.
Majd Odasaku és Ango is felemelte a poharát és kocintotunk.
-A kivert kutyákra.
Mondtuk egyszere.
-Hé Ango van egy ötletem nincsen véletlenül a táskádban egy fénképező gép?
-De van miért?
-Úgy gondoltam hogy meg örökithetnénk ezt a pillanatot.
Hogy emlékezünk hogy itt ma este mind a hárman össze gyültünk.
-De hát mindig itt iszunk.
-Ahogy Dazai kivánja.
Elöveszi a kamerát és rám szegezi.
-De aztán jó kép legyen ebből a szögből szerintem sokkal férfiasabnak tünök~
Majd le fotózott.
-Hé Dazai engem ne fényképez.
-Már késő~ Hé Odasaku!
Majd öt is le kaptam.
-Hé Dazai honand jött ez a fotózos ötlet?
-Úgy gondoltam ha most nem örökitjük meg akkor nem marad nyoma annak hogy mi hárman itt logtunk. Meg az hogy valaha is barátok voltunk.
Majd mind a hármuk le lett együtt fotózva.
Odasaku szemszöge
Úgy lett ahogy Dazai mondta.... Többé nem ittunk itt már hárman azért mert...az egyikönk meghalt....Na sziasztok kis KRUMPLIJAIM! Itt az első rész ebben a részben Chuuya nem nagyon szerepelt de itt nem is nagyon nagy baj mert ez a rész itt nagyon jelentős volt Dazi múltjában ezért még a 2.évad 1.részét is végig kellet néznem. Na sziasztok és vigyázzatok magatokra!❤️❤️
YOU ARE READING
I Hate You But I Love You (Soukoku)
FanfictionÚtálak de még is szeretlek.... de útálnalak kén! Amiért itt hagytál engem egyedül a pókolban!....De még igy is szeretlek...Dazai Osamu... Ez egy Bungou Stray Dogs történet lessz. Dazai x Chuuya yaoi történet lessz akit nem érdekel a boy x boy az ker...