Bölüm-1- Vazgeçmek~

274 19 13
                                    

             Dışarısı çok sıcaktı Alya ve Marinette dondurmalarını yiyorlardı. Tabi Marinette daha çok Adriene bakmakla meşguldü çünkü Lila Adrienin peşini bırakmıyordu! Alya da bu durumdan bıkmıştı çünkü Marinette ile doğru düzgün zaman geçirememişlerdi bile. En sonunda Alya kendinden emin bir şekilde kalktı ve Marinetteyi kolundan çekiştire çekiştire Adrienin yanına götürdü.
-"Hey Adrien kızları değişiyoruz yoksa dayanamayacağım"
Adrien ise şaşkınlıkla Alyayı izliyordu açıkçası ne demeye çalıştığını anlayamamıştı. Sadece başını sallamakla yetindi. Sonunda Marinette ve Adrien başbaşaydılar. Marinette 32 dişini de gösterip sırıttı ve
-"kruvasan ister misin?" diye sordu.
-"Tabii ki isterim. Biliyorsun en sevdiğim, teşekkürler Marinette"
-"Rica ederim Adrien"
Lila ise hiçbir şeyi anlamamıştı, anladığında ise Adrien ve Marinette çoktan birlikte gitmişlerdi.
         Adrien ile Marinette çok mutluydular. İki ARKADAŞ olarak çünkü Adrien bunu sürekli tekrarlıyordu ve Marinettenin de morali bozulmuştu.
-"Biz harika arkadaşlarız değil mi Marinette?"
-"Evet Adrien öyleyiz..."
-"İyi ki benim arkadaşımsın Marinette"

Marinette  artık dayanamıyordu ve yağmurlu havaya aldırış etmeden şemsiyesini bırakıp koşarak oradan uzaklaştı. Adrien ise ne yaptığını anlamaya çalışıyordu. Marinetteyi ağlatacak ne yapmış olabilirdi...
    - "Marinette dur lütfen!"
Marinette birden durdu ve Adriene yüzünü bile dönmedi
-"B-ben belki de seninle arkadaş olmak istemiyorum Adrien, belki de sürekli ARKADAŞ demen canımı yakıyor... Hiç düşündün mü? Hayır"
Bu sözler Adrienin canını çok yakmıştı.
-"b-bekle Marinette, seni seviyorum"
Marinette alaycı bir şekilde güldü ve Adriene baktı
-Dur devamını getireyim ARKADAŞ olarak, tam olarak 3 yıl 176 gündür"
-"Marinette..."
    Adrien sözünü tamamlayamadan Marinette oradan uzaklaşmıştı. Adrien dizlerini yere çöktü ve öylece bekledi. Oysa beklediği tek şey Marinettenin arkadaşlığıydı ve o da gitmişti belki gelmemek üzere...
      Marinette ise hıçkıra hıçkıra ağlıyordu, sırılsıklam da olmuştu. Hemen evine gitti ve ıslak olmasına aldırış etmeden balkonuna çıktı. Tikkiyi de dinlemek istemediği için küpelerini çıkarıp çekmecesine koydu. Balkonda tam 40 dk düşündükten sonra belki de doğru kararı vermişimdir diye düşündü ve temiz havayı içine çekti. Sonra kara kedi geldi...
-"Merhaba prenses bugün çok sevdiğim birini kırdım ama istemeden sence ne yapmalıyım?"
      Marinette kediye cevap bile vermeden sıkı sıkı sarıldı.
-"İyi ki buradasın kedi..."
Kara kedi ise içten bir gülümseme ile ona karşılık verdi, bugün onun arkadaşlığını sonsuza kadar kaybetmiş olmasına rağmen.

     -" şimdi gelelim senin konuya kedicik. Şöyle ki bugün aynı şeyleri yaşamışız..."

-"kedicik demek ha? Bunu sevdim ve bugün gerçekten aynı şeyleri yaşadık evet... Anlatmak ister misin?"

-"olur... Biz bugün Adrienle dondurma yiyorduk ama o sürekli harika arkadaş olduğumuzu söyleyip durdu"

-"Bence bunda bir sorun yok prenses"

-"E-vet ama aslında var, y-yani kedi ben.... Ben adrieni seviyorum"
dedi ve gözlerini yumdu söylediği şeyden utanç duyduğu için. Kedi ise duyduklarına inanamıyordu bunca zamandır ondan hoşlanan birini acımasızca kırmıştı ve o kişi çok değerli biriydi, bu yaşadıklarını asla hak etmeyen biri üstelik bunca zamandır Adrien ile arkadaşlığını bile bozmamıştı. Birden kedinin gözünden yaşlar süzülmeye başladı. Marinette de yumduğu gözlerini açtı ve derin bir iç çekti.

-"K-kedi sen neden ağladın ki?"

-"Sadece üzülmeyi hiç haketmemişsin bu yüzden duygulandım prenses"
Dedi ve gülümsedi. İkisi de yüzlerini eiffel kulesine doğru döndüler.

-"Adrieni hala seviyor musun?"

-"Evet kedi, o çok değerli"
Kedi biraz daha kalsaydı herhalde hıçkırıklara boğulacaktı.

-"p-prenses ben iyi hissetmiyorum başım dönmeye başladı, gitsem iyi olur."

-"Görüşürüz kedicik"

-"Görüşürüz... Umarım"










Selammmm tam olarak 514 kelime ile ilk bölümü yazdım bence güzel oldu tabi benim fikrimin pek bi önemi yok nsjsnjdjsj neyse siz beğendiniz mi?

Sizce hangi ship kazanmalı?

Yeni bölüm için biraz meraklanın çünkü aşırı heyecanlı olacak.

Sizi seviyorummmmm ❤️

~Kedi ve Böceği~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin