Bölüm -7- Ansızın

101 13 6
                                    

 Marinettenin akumalıya yenik düşmemesi lazımdı. Yanında bir süpürge buldu onun arkasında da bir ip vardı. İpi süpürgeye bağladı. İple akumalıyı bağlayacaktı. Süpürgenin sapını tuttu ve ipi akumalıya yaklaştırdı. Tabi Marinette bunları yaparken Adrien akumalıyı oyalıyordu. Marinette ipi akumalının kollarından geçirdi ve süpürgenin sapını çekmecelere sabitledi.

Marinette: " Adrien sen sağdan git ben soldan gideceğim!"

Adrien: "Saçmalama Ma- ya da tamam sen git ben kara kediyi çağıracağım"

Marinette: " Tamamdır"

  Marinettenin ayağı ipe takılır ve düşer.

Marinette: "Ayağım sanırım burkuldu . Adrien çabuk kediyi bul!"

Adrien: "Hemen"

..............

Tikki: "Marinette, bu halde dönüşemezsin"

Marinette:"haklısın... ama kedi halleder. Değil mi?"

Tikki:" Evet! kedi krizini kullanabilir :) "

...........

ADRİEN DÖNÜŞÜR

Plagg Pençeler!

Kara Kedi: " hadi şimdi prensesi kurtaralım ;)"

................

Marinette: " kara kedi gelmişsin! ayağım burkuldu..."

KK: "biliyorum prenses peki sen akumalı hakkında neler biliyosun?"

Marinette: " Akumalının adı Aşk Savar ve hedefi aşıklar. Hedef aldığı kişiler de onların kölesi oluyor."

KK: "hmm sanırım bir planım var"

Aşk Savar: " Sizi bulduuuuuuuum hadi gelin buraya küçük aşıklar. Ah hayır diğerleri daha aşık görünüyor. Siz biraz bekleyeceksiniz."

KK: "Marinette, akumalı bizi hedef almalı yoksa köleleri ile ordu olacak!"

Marinette: " haklısın planını uygula o zaman. Sana güveniyorum kedicik"

Kara kedi eğilir ve Marinetteyi kendine çeker. Marinette biraz sonra olacakları tahmin ettiği için kızarır.

Aşk Savar: "SİZ DAHA AŞIKSINIZ!"

Marinette: " KARA KEDİ DİKKAT ET!"

         Akumalı Kara Kediyi hedef alır ve Marinette kediyi kendine çeker.

Marinette: "Başarabilirim... Marinette sakin ol.... Hepsi kara kedi için... kurtulmak için"

   Marinette yutkunur ve gözlerini kapatır. Kediyi daha da kendine çeker ve birden kedi onu öper.

Artık kedi akumalının hedefinde değildir. Marinette utançtan kıpkırmızı olur.

 Marinette utançtan kıpkırmızı olur

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.





VEEE BÖLÜM SONUU

MARICHAT AŞIĞIYIMMM 💖🐾

BEĞENMEYI UNUTMAYINNN
SİZİ SEVIYORUM 💕

~Kedi ve Böceği~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin