Marinette: "K-kedi... "
Kara kedi: "üzgünüm prenses ama yapmak zorundaydım"
Marinette: "şey soron yani sorun değil çünkü eee sen beni kurtardın. Hadi şimdi akumayı yakalayalım"
Kara kedi: "sanırım uğur böceğini beklemek daha doğru olur. Zaten akumalı uzaklaştı."
Marinette: "ama biz akumalıyı daha yakına çekecektik¿ herneyse ben şu dolaplardan birine gireceğim. Sen de uğur böceğini bekle eminim gelecektir"
Kara kedi: "tamam ama dikkatli ol"
Marinette : "sen buradasın ya"
Kedi Marinetteye gülümser ve Marinette de ona. Sonra da kedi sopası ile akumalının yanına doğru yol alır.
__________________
TIKKI BENEKLER!Uğur böceği kedinin yanına gider
Uğur böceği: "Selam kedicik!"
Kara kedi: "Marinette güvende değil acele edelim"
Bu ciddi mi ya bana niye böyle davranıyo. Aptal kedicik!
Kara kedi: "dikkat et böcüşüm! Akumalı arkanda"
Uğur böceği : "yakaladım!"
"kötülükten vazgeç!"
"görüşürüz küçük kelebekcik"
"Mucize uğur böceği!"_____________________
Uğur böceği : "demekki marinette çok önemli. Sen ona bak bari"
Kara kedi: " leydim kıskandınız mı yoksa?"
Uğur böceği: "agh asla zaten-"
Kara kedi : "kendini kıskanmanın bi anlamı yok"
Kedi, uğur böceğine yaklaşır
Kara kedi: "biliyorum sen benim prensesimsin"
Uğur böceği : "A-ama kedi bunu nasıl bilebilirsin ki?"
Kara kedi : "çünkü belliydi yani anlatamam ama biliyordum, hissediyorum prenses"
Uğur böceği kediye yakınlaşır ve birden sarılır
Uğur böceği : "bunca zamandır sana sadece ortak dediğim için özür dilerim, sen ortaktan daha fazlasısın. Bunu anlamam uzun sürdü ama öylesin. Ben adrien'dan hoşlandığıma inanamıyorum. Seni nasıl göremedim. Üzgünüm kedicik"
Kara kedi: "n-ne yani sen şey herneyse ama özür dilemene gerek yok bu senin suçun değil. Sanırım adrien kötü birisi..."
Uğur böceği: "Adrien? O çok iyi bir arkadaş ama beni çok üzdü. Herneyse onu unutmalıyım çünkü sen varsın"
Kedi duydukları karşısında şok olmuştu. Şimdi ona kimliğini nasıl söyleyecek?
Hi guys! Geri döndüm!
Aslında bu bölümü çok önceden yazmıştım ama maalesef zaman olmadı. Zaten şuan köydeyim ve internet çekmiyo. Telefonla da konuşamıyorum. Ama birazdan şehre inicez alışverişe ve ben de bu sayede internete bağlanıcam ve bölümü atıcam. Ya biz yarın akşam dönücez ztn. Burda birsürü bölüm yazdım hepsi taslakta. Bir de şey size üzücü bir haberim var bu kitap 15, 17 belki de 20 bölümden oluşacak çünkü aklımda çok güzel bir kitap fikri var ona başlayacağım. Ama merak etmeyin sonu çok güzel olacak :)
İYİ OKUMALAR CANOLAR
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Kedi ve Böceği~
Short StoryMarinette artık dayanamıyordu ve yağmurlu havaya aldırış etmeden şemsiyesini bırakıp koşarak oradan uzaklaştı. Adrien ise ne yaptığını anlamaya çalışıyordu. Marinetteyi ağlatacak ne yapmış olabilirdi... - "Marinette dur lütfen!" Marinette bir...