O kişi Adrien idi...
Marinette onun ismini bile duymak istemezken, Adrienin onun hayatını kurtarmış olma gerçeği acı vericiydi. Adrien bunların farkına varmış olmalı ki gözünden bir damla yaş süzüldü.
_______
Marinette uyandığında hastanedeydi. Hiç bir yarası yoktu sadece tansiyonu düşmüştü. Hastaneden taburcu oldu. Adrien, nasıl olduğunu sormak için yanına bile gidemiyordu. Marinette ise suçluluk duygusu içerisindeydi. Marinette olarak onunla konuşamıyorsa o da Uğurböceği olarak konuşurdu....
________
Okul bitmişti ve akşam olmuştu. Marinette ile kedinin film saati...
Marinette tam kediye yazacaktı ki balkondan bir tıkırtı geldi.-"Merhaba purrrenses"
-"Merhaba kedi"
-"Ne izleyeceğiz?"
-"Labirent serisini izleyelim. Çok güzeldi"
-"Bana uyar. Sanırım sabahlamamız gerekecek. Çünkü seri. Umarım yiyecek depolamışsındır"
-"Ben Marinetteyim. Tabii ki depoladım"Marinette masasının kenarında duran sepeti aldı ve kediye gösterdi. Kedi çok sevindi çünkü kocaman bir sepet dolusu yiyecek vardı.
-"Yaa ne sandın kedicik"
Marinette kediye göz kırptı. Oldukça neşeli görünüyordu. Ama sadece görünüyordu...
_______
Sonunda filmin 2.sine geçmişlerdi.-"Marinette, biraz daha yiyecek var mı?"
-"Marinette??"Kedi Marinetteye döndüğünde onu uyuyakalmış bir şekilde buldu. Bu ona oldukça tatlı gelmişti. Ama sonra kızın uykusunda konuştuğunu fark etti.
-"Adrien, özürdilerim..."
Bu sözleri sürekli tekrarlıyordu. Kedi göz yaşlarına hakim olamadı. Prensese sarıldı ve onu koltuktan alıp yatağına koydu
-"kedi..."
-"İyi geceler Prenses"
Marinette sadece gülümsemişti ama kedi Marinettenin gözünden akan bir damla yaşı fark etmişti. Hemen eliyle sildi ve balkondan çıkarak kendi evine gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Kedi ve Böceği~
Historia CortaMarinette artık dayanamıyordu ve yağmurlu havaya aldırış etmeden şemsiyesini bırakıp koşarak oradan uzaklaştı. Adrien ise ne yaptığını anlamaya çalışıyordu. Marinetteyi ağlatacak ne yapmış olabilirdi... - "Marinette dur lütfen!" Marinette bir...