Bölüm-2- Denemek~

190 20 9
                                    

Kedi, Marinettenin yanından ayrıldığında o kadar üzülmüştü ki titriyordu. Plagg ise çok endişeliydi.

-"Adrien, şimdi düşünmeyi bırak da biraz dinlen. Hiç iyi görünmüyorsun."

-"Haklısın Plagg..."

Adrien derin bir iç çekti ve yatağına uzandı, daha sonra derin bir uykuya daldı.
..........

Marinette kediye minnettardı çünkü onu rahatlatmıştı. En azından aynı şeyleri yaşamışlardı ve kedi kendinden çok Marinetteyi düşünüyordu. Bu Marinettenin hoşuna gitmişti. Hemen İnsatgramını açtı ve kediye yazmaya karar verdi.
________

Adrien gelen mesajla yerinden sıçradı. Bu saatte kim olabilirdi ki. Tabii ki prenses. Bu da Adrienin gülümsemesine neden oldu.

___________

MarinetteDCheng: selam kedi, uyanık mısın?

Karakedi_: evet prenses, bir şey mi oldu?

MarinetteDCheng: hayır, sadece teşekkür etmek istedim. Çünkü sen hep benim yanımdaydın, kendinden çok beni düşündün.

Karakedi_: Prenses.... Beni duygulandırdın, biliyorsun kediler ıslanmayı sevmez :'(

MarinetteDCheng: lütfen ağlama kedicik. Ben sadece sana teşekkür etmek için yarın film izleyelim mi diyecektim? ;)

Karakedi_: Bu harika olur! Yarın orada olacağım. İyi geceler prenses

MarinetteDCheng: iyi geceler kedicik

________

Marinette nedenini bilmediği bir şekilde mutluydu. En azından kediye teşekkür edebildiği için içi rahatlamıştı. Kediye gerçekten değer veriyordu...
_________
Adrien de aynı şekilde mutluydu. Çünkü prensesle film izleyecekti.
_______

Sabah olduğunda Marinette dans edip mırıldanarak uyandı. Tikki çok şaşkındı çünkü dersin başlamasına tam bir buçuk saat vardı!

-"Marinette, bugünkü neşeni kediye mi bağlıyoruz?"

-"Tikki, yani şeyy evet! Yok hayır! Bilmem, olabilir yani sence öyle olabilir mi?"

-"Evet Marinette, kesinlikle"

-"Herneyse şimdi hazırlanmam lazım"

Marinette bugün normalde olduğundan daha mutluydu ama birden aklına Adrien geldi ve elindeki makaronları yere düşürdü...
Hemen topladı ve en son eline tutku meyveli makaron geldi, bu Adrienin en sevdiğiydi. Marinettenin yüzünde buruk bir gülümseme oluştu ve sonra hemen silindi. Tutku meyveli makaronu da çekmecesine yerleştirdi. Çantasını alıp evinden çıktı. Çok dalgındı önündeki arabayı göremedi. Araba son derece hızlı ilerliyordu. Tam Marinetteye çarpacaktı ki bir el Marinetteyi kaldırıma itti. Marinette herşeyi yeni anlamıştı. Eğer o kişi onu itmeseydi ölebilirdi. Teşekkür etmek için yüzünü döndüğünde ani bir şok geçirip bayıldı....



Hahahhaha sizce kim olabilir. En heyecanlı yerde bitirdim değil mi?

Neyse devamı en kısa sürede gelecek.

Hoşçakalınnnnnnn ❤️🐞

~Kedi ve Böceği~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin