Hoofdstuk 1

269 16 0
                                    

Lachend pakte ik min basgitaar van het standaard. Luke probeerde wat teksten uit en Michael was gewoon niets aan het doen.

"Wat vinden jullie van dit.." zei ik. Ik kreeg meteen de aandacht van beide jongens, wat me een beetje liet schrikken. Ik glimlachte en begon met het spelen van de eerste akkoorden van mijn liedje. Ik opende mijn mond om te zingen en meteen volgen de eerste woorden uit mijn mond.

"I drove by all the places we used to hang out getting wasted
I thought about our last kiss, how it felt the way you tasted
And even though your friends tell me you're doing fine

Are you somewhere feeling lonely even though he's right beside you?
When he says those words that hurt you, do you read the ones I wrote you?

Sometimes I start to wonder, was it just a lie?
If what we had was real, how could you be fine?"

Ik stopte, ik wilde de laatste zin voor het refrein niet zingen. Ik keek op van mijn gitaar en zag beide jongens me gefascineerd aankijken. Ik glimlachte, en was om een of andere manier nerveus.

"En? Vonden jullie het goed?" vroeg ik.

"Ja natuurlijk! Hoe de fuck heb je dat zo emotioneel gemaakt?" Lachte Luke. Ik glimlachte.

"Het gaat over mijn ex-vriendin" antwoordde ik. "Het spijt me" sprak Luke. Michael zei niets.

-
-
-

'Kan een van jullie drummen?" vroeg ik. Beide jongens schudde hun hoofd. "Misschien moeten we een drummer gaan zoeken dan!" zei ik. De jongens vonden het een goed idee en na een paar minuten waren op datingsites aan het kijken, niet te verwachten dat we iemand zouden vinden. Ik lachte om sommige rare mensen. Luke lachte met me mee.

"We gaan niemand vinden" zei Luke. Michael grijnsde alleen. "Ik denk dat ik iemand heb" zei hij meteen. Hij glimlachte. Luke en ik rende richting Michael om zijn computerscherm te zien.         Ik zag een jongen genaamd Ashton.

"Is hij een drummer?" vroeg ik. Michael knikte.

"stuur hem dan een bericht" lachte Luke. Terwijl Michael aan het typen was, zag ik dat Luke zich iets realiseerde.

"Wat is er Luke?" vroeg ik hem

"Ik geloof dat mijn moeder hem bijles geeft"

--------

Eerste 'hoofdstuk' het nummer word afgemaakt! 

Amnesia ~ Calum Hood -Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu