13

475 57 25
                                    

Ka rawn dah leh thei hram e.... Min lo chhiar sak leh theuh dawn nia.


Tae nen chuan kan hlim dun khawp mai, a hma ai in min duat tihtheih tur a ni.

A thikthu a chhe deuh tih loh ah chuan, ho te te hi a thik leh vak zel Buai thlak thin nia

Ka thinrim khum lah hian cute deuh deuh in a inSiam a, a chang leh insiam chhe leh thin. Thinrim rei hi a har vet vet teh nia.

Naute enkawl tak mai hian min en leh nghal a. A rawn kal piangin Chocolate hi min rawn ken sak ziah lehnghal a. Keilah chu ka lo lawm thei em em zui

Diktak chuan a mah hi hmantangkai hun ka ngah ve nia, hlawh tha deuh ka la reng tho a. Hahah

****

"Babe i thawk nasa mah mah"

"Amak e Tae, min ngaihtuah duh suh. Ka tha lawm" nui var var chuan ka ti a

"Min hnial reng mai" a ti hmuk a

"Tae chu tiang lam pawh ni lo, ka tha lawm. Hah deuh te chuan ka thawk duh bik lo, nangmah zawk kha i thawkrim lutuk"

"Ka kuah chak che" a rawn ti leh daih a

"Keideuh"

Hetia In video call hi a ti kher zel, a hman hun piangin a rawn call tawp mai ni. Ka la buai deuh ka tih pawn, i hnathawk lai tal ka en duh zu ti talh zel a mawle...

"Ka rawn kal dawn"
Hepa hi chu aw

"Zanah kan inhmuh dawn kha, tha deuh in thawk rawh keimah vanga thawkthalo i nih ka duh lo"

"Ka ngai che lawm"

Hahthlak thin teh e, ngai lo bik erawh ka nilo...

A hma pawn ka ngaih thu leh a bula awm ka chak thu ka va thawn ve ngei a, meeting an neih lai ti tawp in a rawn kal nih chu...
Yoongi Hyung hnen atang ka hre leh si a,  Tae lo kal kha chuan nuam ka ti reng mahse hna thulh phah fo leh hnathawh ngaihsaklo ti a an sawi ka duh lo...

Khami tang khan chhun ah inhmuh tawh lo ka rel a, a lungni vak lo mahse a ma tan vek nia. Zan lam ah erawh kan inhmu ta ziah thung a... Min ngaih em em te hian nuam ka ti thin.

*******

Zan ah chuan kan inhmu ta ngei a

"Min ngai lo si" a ti bâr a

"Engtin nge i hriat"

"Maw, min ngai lo tak tak maw"

"Tae chutiang lam sawi ka tum lo, ka ngai lo che ka tih lai i hria mi ka tihna zawk lawm"

"Chupawh ni se, i sual" deuh hmuk hmuk lo chuan

"Hmm, ka sual a. Tha e nih ka ngai lutuk che lawm ka bialpa hmeltha leh chhelo em em hi engtin nge ka ngaih loh theih teh lul ang ni, nitin ka ngai che lawm" ka tih chuan rawn khi ve ta var var e.. a lawmawm thei nia aw. Duhawm hi min ti ziah a amah hi a duhawm daih zawk sia...

"Naktuk ah dawr khar ang che"

"Maw ngati"

"Kan leng chhuak ang. Min hnial suh ka dawr a nia ka khar thei" a ti nghal hmak

"Hnial che pawh ka tum lo. Mahse khawiah nge kan kal ang a"

"Surprise aw niang"

"Hmmm"

"Lokal teh heihi ka ngai tawh" tih pah in min kiss nghal bawrh bawrh. In kiss hi chuan a duhthawh thei vet vet nia. Tunah chuan keipawh a ngaih na ka hre ve deuh tawh.

Min fawh tawh hi chuan a tawp hleithei thin lo. Keimah bawk ka in la hrang hmasa leh nge nge thin...

Mahse hickey hi a hnutchhiah leh thut thin a tuka ka buai theih zia chu, a ai thui erawh ka kal pui ngai lo, ka lo dang vat thin reng bawk a. A tihtauh chang a tam ve nia mahse  ka duhlo  Chung chu a tilui lo thung. Ka va duh hliah hliah si em

******

"Enge ka hruaina che chu a an"

"Tae a nuam lutuk, hetiang ang hmun nuam leh hahdam bawk si hi engtin nge i hriat. A pa mawi em em zui"

"Ka zawng ve nasa lawm"

Phul hmun ah chuan ka thu a, Tae erawh ka mal kham in a mu thung. A sam chu ka chul sak heuh heuh a

Tuna kan awm ang hian awm reng thei ila ka ti takzet a ni.

"Tinge kei ve mai mai hi min duh viau theih zawk le Tae. Ka phu lo lutuk che hi a buai zawk ka ti, keilo mi dang an tam dawn nen engtin nge keikher min thlan theih le" phun sep sep chuan ka ti a

"Achhan chu nangmah i nih vang..." Enga Tae hi a muhil emaw ka ti sin.

A rawn tho chhuak a, ka mit ah tak chuan a en a

"Kook ka Phulo daih zawk che sin. Ka hmuh hmasak ber ni che khan ka thinlung hian kha ngei kha a ni a ti sin. Midang te chu ka duhlo tuna ka bula thu chauh hi ka duh ber chu nu....Khami ni tang khan Ka ta ah ka ngai nghal hmiah bawk che, ka ta i ni bawk a"

"Ni e ni e, mahse i phakar tho tho i lo muhil der a."

"Enge ka tih sak ang che"

"Min zai sak rawh"

"Maw!! zai turin min duh maw"

"Immm min zai sak rawh" ka tia, a mut ang chiah khan a mal kham in la mu ve thung a.

Ka tih ang bawk in ka sam a rawn khawih ve a...

A rawn zai ta rât rât a

*On my pillow
Can't get me tired
Sharing my fragile truth
That I still hope the door is open
'Cause the window opened one time with you and me
Now my forever's falling down
Wondering if you'd want me now?
How could I know?
One day I'd wake up feeling more
But I had already reached the shore
Guess we were ships in the night
Night, night
We were ships in the night
Night, night*

A hla sak chuan min hneh em em lehnghal.. Hetiang tak hian Tae hi a lo zai thiam ang tih reng ka hrelo. A aw thum nalh zet hian a ti mawi zual em em lehnghal, kinah hla ka la sak sak ve ngei ngei ang.

A hla sak chhung chuan ka chhing vang vang a, ka feel veng veng mai in ka hria....

********

Tae nen chuan hlim deuh chuan kan haw dun a... In kan thlen chuan tumah an awm lo bawk a tiin Tae chu ka sawm lut a. A lo phur ngang mai.

Coffee ka siam sak ve zan a, min la fak vak zui a. Min tih lawm dan hi chu thiam mawle...

Darkar chanve vel chu a awm leh der tawh


Tae nen chuan kan inkuah vang vang a,  hetia awm hi a va nuam thin tak em. Duhber te bulah nge nge chuan hah te pawh a dam ngei e.

"Innei tawh mai ang"

"Awm ang lo e a" ka lo ti vat a

"Enge, i tello chuan ka awm thei tak tak lo. Min hmangaih ve lo em ni" a tih chuan ka ngawi vang vang mai, chhan mai dan tur pawh ka hrelo. Ka duh lutuk tih chu ka hria a mahse hmangaih hi ka la nei ngai bawk silo a ka hrethiam lo...

"Min hmangaih lo ni maw" a ti leh a

"Tae chutiang lam pawh ni lo. Ka hrethiam lo" ka ti ta tawp a, a lawm lo tih chu ka hre thei mai

"Tae" a dar ah chuan ka va vuan de de a
"Ka tihpalh" ka ti ta tawp a

"Ka hrethiam che lawm Jungkook tihtur pawimawh ka nei a ka kal phawt nge. Lo in enkawl tha la" tiin min kalsan nghal.

A tum miah pawh ni lo in Tae rilru ka tih nat sak hle a ni...  Kookie emaw Babe pawh min ti lo in Jungkook min ti bawk. Chubakah A hma chuan kal rawn tih pawn a kal duh ngai lo a tunah chuan hna chhuanlam in a kal ta daih mai. A kal hma pawn min fawp hauh lo bawk. Enge maw ka tih tak hi le...








Kha zawng kha ni leh phawt mai rawh se aw... Tunlai chu ka buai ve thei lutuk a, exam tur engmah pawh ka la zir lo. Ka ning tawh rap mai 😔😣🤭🤭🤭



Bye💜😘😘












I own you My Darling (Complete)Where stories live. Discover now