Bang Ye Dam

616 57 175
                                    

"N-ne olmuş ona?" dedi Yedam korkudan titrerken.

"SENCE?!" diye çıkıştı Mashiho. Olaylardan sonra sinirini kontrol edemez hale gelmişti. "SENCE NE OLMUŞ OLABİLİR?! ÖLDÜ İŞTE! ÖL-DÜ!"

"BAĞIRMA!" diye karşılık verdi Yedam.

"İKİNİZ DE KESİN!" diye kavgayı bitirdi Junkyu. "Sakin olun! Hepimiz yavaşça bu sikik yerden çıkacağız. Doyoung?"

Junkyu soran bir ifade ile Doyoung'a döndüğünde Doyoung telefonunu Junkyu'ya verdi.

"Hadi."

***

Herkes konferans salonundan çıkmış bir sınıfa girmişlerdi. Junkyu çıkarken ışıklar kapanır diye aldığı telefonu Doyoung'a geri verdi.

"Şimdi ne bok yiyeceğiz? Güya olan kursumuzun bitmesine bir buçuk saatten fazla var ve o herif hepimizi çıkışa kadar öldüreceğine eminim." dedi Doyoung.

"Aramızda..." dedi Jihoon. "Katil aramızda başka açıklaması yok..."

"Jihoon haklı..." dedi Junkyu. "Ama Haruto bir bıçakla öldürüldü ve o bıçak burada değil."

"Durun." dedi Yoshinori. "Yedam iyi misin?"

Yedam gözlerini yerden kaldırıp Yoshinori'ye çevirdi. Şuan pencereyi açmış, ara kısımda yüzü sınıfa doğru oturuyordu. Eğer dengesini kaybederse pencereden düşebilirdi.

"Ben... Ben dayanamayacağım. Pes ediyorum." dedi titreyen sesi ve akan göz yaşları ile.

"N-ne demek istiyorsun?" dedi Doyoung.

"Üzgünüm çocuklar."

"Hayır..." dedi Mashiho pencereye yaklaşırken. "Hayır intihar falan etmeyeceksin. HAYIR!"

Yedam bir şey demedi. Sadece daha şiddetli ağlamaya başladı.

"L-lütfen... Y-yapma." dedi Jihoon. "Y-yedam yapma bunu!"

Hyunsuk kollarını Jihoon'un titreyen bedenine arkasından doladı.

"Yedam. Cidden yapma. Lütfen. Yükseklik korkun var hem!" dedi Asahi göz yaşlarını tutmaya çalışırken konuştu.

"Eğer bakmadan atlarsam sorun olmaz. Özür dilerim." dedi. En üst kattaydılar ve eğer buradan atlarsa yaşama ihtimali yoktu.

Yedam hiç konuşmayan Hyunsuk'a döndü. Hyunsuk dolu gözlerle yapmamasını belirten şekilde kafasını sağ sola salladı.

Sadece özür diledi ağzını oynatarak. Ve kendini pencereden aşağı bıraktı.

Hyunsuk Jihoon'u bırakıp Yedam'ın atladığı pencereye koştu.

Aşağı baktığında Yedam'ın parçalanmış ve kanla kaplı bedeninden başka bir şey yoktu.

_________________________________

282 kelime...

Yazılma Tarihi: 31.08.2020

Yayınlanma Tarihi: 31.08.2020

School || TREASURE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin