2.BÖLÜM: "Bilet"
kerem ali: Günaydın (07:43)
kerem ali: Ah tabii sen erken uyanmazsın değil mi (08:05)
kerem ali: Sen uyanana kadar biraz koşayım o halde (08:06)
ayza: Tünaydın (13:42)
ayza: Mıstık olmasa daha uyurdum ben ya
kerem ali çevrimiçi
yazıyor...
kerem ali: Siz aynı evde mi yaşıyorsunuz?
ayza: Elbette, hepimiz aynı evde yaşıyoruz.
Telefonumun ekranını kilitleyip, üzerimi değiştirirken bildirim sesini duyuyordum ancak biraz bekleyebilirdi. Saçlarımı tarayıp, çantamı hazırladıktan sonra omzuma atıp, telefonumu da alarak odamdan çıktım. Bu gün Zeynep ile alışverişe çıkacak, oradan da liseden bir kız arkadaşımız ile buluşacaktık. Sorun şuydu ki, kızı hatırlamıyordum bile.
"Günaydınlar!"
Salondaki tüm gözler bana döndüğünde, Zeynep çantasını karıştırarak yanıma geldi. "Taksi çağırdım, gelmek üzeredir."
"Ya," dedi Mustafa hemen atılarak. "Bende sizinle geleyim mi?" diye de ekledi.
"Gel."
"Gelme."
"Ben Ayza aşkımı dinliyor ve geliyorum." Zeynep bana kıstığı gözleri ile kötü bir bakış yolladığında onu umursamadım. "Hatta hep beraber gidelim ya!"
Ve ben, Mustafa'ya gel dediğim dakikaya o an lanet ettim.
Yiğit, Deniz ve özellikle de Mustafa bizimle alışverişe geldiklerinde...her erkek gibi sıkılıyorum diyip duruyorlardı. Tabii bende sıkılıyordum, ama kabinde uyuyakalmıyordum.
Tabii ki bu eylemi gerçekleştiren, insan diye geçinen canlı Mustafa idi.
Taksi geldiğinde, Mustafa götümüzden ayrılmak istemediği için bizimle gelmişti. Telefonumu alıp, ekranı açtım ve Kerem Ali'den gelen mesajı okudum.
kerem ali: Bilmiyordum
kerem ali: Bu oldukça güzel. En azından sen hâlâ arkadaşlarınla bir aradasın.
ayza: Sen değil misin ki?
kerem ali son görülme (13:59)
kerem ali çevrimiçi
yazıyor...
kerem ali: Bir kaçı ile sadece, hepsi değil
kerem ali: Ve görüştüklerimle de sizin kadar yakın değilim
ayza: Bir şey sormak istiyorum, sorabilir miyim?
kerem ali: Evet, elbette.
ayza: Türkiye'de misin?
kerem ali: Hayır
Dudaklarımı büzdüm. Bir saniye, ben neden üzülmüştüm ki?
kerem ali: Ama bir sonra ki ay oradayım
ayza: Temelli mi, yoksa bir süreliğine mi?
kerem ali: Temelli
ayza: Anladım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
akça pakça çiçekler [yarı texting]
Roman pour AdolescentsVe o, kilometrelerce ötede, o mumu benim dileğim için söndürdü kendi nefesi ile. yayımlanma tarihi: 30 Mayıs 2020