KUTAY ile ŞARKI

11 9 2
                                    


Üstündekileri çıkarıp yenilerini giydi. Saçlarııda yapınca artık hazırdı ama o okula gitmeyecekti işte. Bartuyu ekecekti. Çantasını hazırladı. Telefonu ve kulaklığınıda çantasını koydu. Bartu onu kontrole geldi.

B: Hazır değil misin ya hala

-Dedim yaa daha 2 saat olmadı çık git giyiniyom işte.

B: Bana hazırsın gibi geldi.

-Hayır hazır değilim bir bugün beden var kıyafet seçiyorum iki daha çantamı hazırlamadım. Çık şimdi istiyorsan kahvaltıda yapabilirsin.

B: Sende bir şeyler var hadi neyse

-Yoo hiçbir şey yok. Seni sinir etme çabaları dışında

B: Başaramazsın.

-Görücez. Ne bekliyon gitsene. Dilimi bilmiyormuş gibi bir de bakıyor ya.

B: Sen 16.yaşından sonrada baya hırçınlaştın sen çekilmezsin valla.

-Yok o ergenlikten değil gece olanlar yüzünden.

Bartunun sırıtan yüzü soldu. Sorgulayıcı bakışlarını Aleve doğrulttu. Sanki silah tutuyor :D

B: Ne oldu ki.

-Cevabını bildiğin soruyu sorma. Cevap tek kelime. Sa na ne ayrıca bu kelime 3 heceli hadi şimdi merdivenlerden doğruca aşağı.

B: Teyzen seni bana emanet etti bugün hep birlikte olucağız merak etme Aliza çok mutlu olacak seni görünce.

-Hıhıhı Teyzem seni nerden tanıyor.

O sırada Bartu pot kırdığını yeni fark ediyordu.

B: Ne teyzesi

-Teyzen dedin.

B: He teyzem teyzem benim teyzem

-Ha ha ha inandım cidden

Bartu aşağı indi. Kahvaltı hazırlayacaktı. O zamana kadarda Alev çoktan göz önünden kaybolurdu zaten.

Çantasını kaptığı gibi doğruca odasındaki balkona çıktı. Yerde bahçenin çimleri vardı. Acaba atlasa nolurdu sakat mı kalırdı yoksa acı ile inleyip Bartuyu mu uyandırırdı. Düşündü durdu sonunda en kötü ne olabilir dedi ve tam da çalının üstüne salıveri kendini. Bartu o sırada yemek yapmaya çalıştığı için yere atlayan bir Alevi görmedi.

Alev yere tamda istediği gibi düşmüştü ama tabikide ayağı sızlıyordu. Sesini çıkartmadı yakalanmak istemezdi. Ammada cesur kızdı. 2 katlı bir evin balkonundan atlamak gibisi yoktur.

Alev sadece nereye gideceğini düşünüyordu. Düşündü düşündü durdu. Alevin hiç arkadaşıda yoktu olmaz olsun. Yollarda yürümeye başladı. Bir ses ile hemen arkasını döndü.

-Kaybolmuş görünüyorsun.

Yusuftu bu. Onu görünce aklına gelen tek şey yeşil gözler ve yerde yatan bir Bartu.

A: Ne istiyorsun.

-Hiçç nasılsın diye bakıyım dedim.

A: Haha bende inandım ne kadar komik şimdi git baktıysan ve görmediysen iyiyim.

Kurt Gülü (BİTTİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin