Kaçırılma

10 3 0
                                    


Bartu kahvaltıyı zar zor hazırlayabilmişti. Pek beceremesede. Sonra aklına Alev'in hala odasından çıkmadığı aklına geldi. Onu çoktan unutmuştu. Odaya gitti. İki kere tıkladı. Ses olmayınca içeri girdi. Yoktu. Neredeydi şimdi. Alizayı aradı.

B: Ulan ben kafama ...

A: Ne oldu yine.

B: Alev yok Alev

A: Ne nerde.

B: Bilsem yok demem dimi

A: Demezsin.

B: Kaçmış

A: Nereden biliyon.

B: Not yazıyor.

A: Ne yazıyor.

B: Susta okuyum.

-Okula falan gitmiyorum Hadi Bartucuk kal sağlıcakla iyi huzurlu evler teyzemle tertemiz bir hayat. Alizayıda alırsın yanına. Ben gider ve dönmez by.

Balkon camı açıktı.

B: Birde balkondan atmış kendini.

A: Acaba onlar olurken sen neredeydin Bartu.

B: Imm. Beni oyuna getirdi.

A: Tabi ne demezsin. Geliyim mi oraya ararız.

B: Hayır sen git ara.

A: İyi

Alisa evden çıktı ve sahile gitti. En olanaklı yer oraydı. Kutay hala orada oturuyor telefonundan ses kaydedicideki sesi dinliyordu.

Sese doğru yaklaşınca Alev'in olduğunu anladı. Hemen yanına gitti.

A:Ne zaman kaydettin onu.

Kutay hızla sakladı.

-Ne neyi

A: Alev'in sesi o

-Evet onun sesi ne olmuş

A: Söyle az önce buradaydı dimi ? Yoksa önce mi çektin.

-Doğru az önce buradaydı. Sesini duydum yanına gittim çalmaya başladım. Herkeste etrafımızda toplandı çekmeye başladı. O hiçbir şeyden habersiz kulağında kulaklık söylüyordu. Alkışları duyunca etraftakileri anca fark etti.

Çocuk gülümsüyordu. Aliza buna deliriyordu. Yanından çekip gitti. Bartuya kısa mesaj attı.

-Kızımız sahilden az önce çıkmış ne büyük şans.

Ardından mesaj gecikmedi.

*Nasıl

-Bir çocuktan öğrendim. Sesini kaydetmiş Alevin şarkı söylerken.

*Bugün mü

-Evet az önce gitmiş işte ama nereye off bıktım bu kızdan hee

*Arkadaş olmak isteyen sendin Aliza şimdi uslu uslu ara

-Hıhıhı çok biliyorsan sen ara.

*İyi

Bartu ve Aliza bir yandan Alevi ararken Alevin yaptığı tek şey elindekileri yiye yiye cadde cadde gezmesiydi. Taki onu görene kadar.

Kurt Gülü (BİTTİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin